Accepterad pelle palsternacke | Whitelist ansökning [Öggle Flackar] [Amos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zion_terus

Icke Medlem
Meddelanden
178
Reaction score
18
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198377391980/

Vad är ditt namn i verkligheten? Zion

Vad är ditt discord namn? Zion_terus#4043

Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. han heter pelle han är 24år gammal och har haft det tufft i livet när han va redan 12 år gammal började han med kriminell aktivitet första gången han blev inskriven i polisens data var han endast 13 år gammal och han blev tagen för butiksrån han och några polare hade planerat rånet ett bra tag dem kollade och planera flyggt väg som dem hade kollat på länge han och en annan skulle springa in och ta kassan sen springa där dem hade planerat allt går som planerat fast en sak tänkte dem inte på att det fanns kameror i butiken och där fick dem med en klar bild på pelles ansikte två dagar senare blev han stannad av polisen där den visar bilden på han och pelle neka men han kunde inte komma undan för dem hade förmycket bevis för att låta han gå så då åkte dem in till stationen och han fick sitta och vänta på någon i hans släkt skulle hämta han men ingen i hans släkt tyckte speciellt om han riktigt så hans kompis pappa fick komma och hämta han och låsas att det vart hans pappa två år senare tog polisen honom igen och då blev han tagen för narkotika missbruk då satt han i en cell och vänta två dygn innan dem blev tvungna att släppa han sedan höll han sig lågt runt 3 år och hängde i hans kompis lägenhet där dem tog grova mängder av heroin och rökte en hel del cannabis senare tog dem pelle igen för grov missbruk av narkotika sen flytta dem pelle till England där han fick ett kriminellt umgänge som fick han och börja med cannabis och han började gå runt med vapen och bära kniv nästan intill varje dag sen valde han att fly från england på grund av att folk va efter han då flytta han till unvie och bor där nu som man märker har pelle aldrig riktigt mått så bra han har aldrig haft någon som har riktigt älskat han eller bryt sig om honom han är väldigt ensam av sig och skulle behöva kärlek.

Varför ska just du bli whitelistad? för jag kommer bidra med bra rp och roliga scenario och hjälpa servern allt jag kan

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill kunna utveckla min rp så mycket som möjligt samt kunna skapa roliga scenario medans jag samtligt håller rpn på en bra nivå

Hur hittade du Unive? min kompis visa mig den

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha rolig rp och skapa bra rp scenario

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej bara på unive
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top