Accepterad pelikkaa | Beslut Överklagan [Jonte.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.yosef

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
3
Ditt discord namn: pelikkkaa

Ditt Hex-ID: steam:11000016eb4d759

Vad för typ av beslut gäller det? Varning 1 och Varning2, vill överklaga en varning

Vem/vilka tog beslutet? Jonte.1

Varför tror du själv att beslutet togs?
För jag valde att ha brist på social rp, och att välja att skjuta utan att utföra en social konversation.
Jag vill börja med att erkänna att det var ett misstag från min sida att ha brist på socialt rp och skjuta, och jag ångrar det djupt. Det var aldrig min avsikt att bryta mot några regler, och i efterhand inser jag att jag inte borde ha gjort det överhuvudtaget. Jag är även en grönspelare tills jag blev bannad blev jag gulspelare och fick varning 2 och 1. Jag har aldrig fått redlist/problemspelare, förstört för Krim RPN eller haft kastrof dåligt historik. Baserat på min historik tills jag blev gul så fick jag en till varning för dåligt historik men inget som påverkade vid scenariot utom att jag fick varning 1 för det jag gjorde.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är lite dels felaktigt men tycker att det hade räckt med en varning. Han dog inte ens på klippet. Jag tror Jonte utgick för mitt gammalt historik ungeför fär 9-12 månader sen vilket jag hade ganska dålig historik och röd spelare. Jag har fått unban juli och har fått 3 bans sedan dess har jag tagit lärdom. Han som skcickade klippet var 20 sekunder, och man ska ha 30 sekunder, men vi hade bakliggande scenario vilket vi hade konlikft med. Lotus har vi gängkrig med det var därför jag skjöt. Ville bara notera att jag tog över områden som kommer dom och hetsar.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Jonte har.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
En varning borta, tack för din förståelse.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka