Nekad Pedroz | Beslut Överklagan [Strömmen] [Ribox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pedroz

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Ditt discord namn: fiskmas3n

Ditt Hex-ID: steam:11000014623118f

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim + indragen medlemskap + 20 dgr ban

Vem/vilka tog beslutet? ribox33 / Strömmen

Varför tror du själv att beslutet togs? Då det ser ut som en grov c-logg men, i mitt fall så stängs mittspel ner ifrån ingen stans vilket kan se o trovärdigt ut, men min dator är hyffsat gammal o väldigt dåliga speccs så ibland bara karshar mitt fivem eller i detta fallet bara stängs ner ifrån ingen stanns. Denna ban skulle aldrig hänt om min dator bara var lite bättre o själv tycker jag också det är konstigt att det inte stod någon crash code utan exiting game. Men jag lovar att med min nya dator kommer detta aldtig hända igen. Och om ni accar denna beslut överklagan, ni kan ge mig 2 krim varningar och specca mig hela tiden, kmr inte göra fel och brukar inte göra det. Detta är inte första gången mitt spel stängs ner utan anledning i scenario men förut har det inte varit problem då jag sagt att mitt spel bara stängts av och gick in igen på dirketen så scenariot kunde göras klart, så fort min spel stängdes av gick jag in på DIREKTEN och inte en sekund senare.

Hur är beslutet felaktigt? Då min dator är väldigt väldigt dålig så, stängs mitt spel ner ifrån ingen stans lite då och då, men det stora problmet är att det inte är crash code utan att det står att (exiting game) Men med min nya dator kommer detta aldrig att uppstå igen då den är väldgit krafftig, den kommer någon gång nästa vecka, vet inte exakt dag, men när den väll gör det och om ni skulle varit vädligt väldgit schyssta o ger mig och min dator en andra chans att visa vad jag gå för så ska ni få se, hur bra min sociala rp är samt, hur den kan utveckla servern mot det possetiva. Som sagt är jag nöjd även med 2 krim varningar då allt jag ber om är en extra chans.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Strömmen / ribox33 har.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka