Nekad Pedroz | Ban Överklagan [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pedroz

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199136969103/

Ditt Hex-ID: steam:11000014623118f

Vad är din discord tagg? fiskmas3n

Vem var det som bannade dig? LiamSwe27

Bild på banmeddelande: 321321.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Då jag tänkte lite dumt, att skjuta som icke krim, men trodde att jag fortfaradne var de för var det för typ 3 dagar sedan o har bara varigt iväg senaste dagarna, o nu efter jag blev bannad märkte jag att den dragits in, därför att jag missat någon slags typ av sak där man behövde regara för o behålla sin krim.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runt som jag gjorde när jag var krim, o rpade o trodde att jag var krim eftersom jag inte vettat att den dragits in men, ber om ursäkt för att jag inte kollade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel eftersom jag inte kollade vilka roller jag hade innan jag började rpa

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aa men de va länge sedan kommer inte ihåg när.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kollat rollerna o då hade jag märkt att jag inte skulle rpat såm jag brukade eftersom min roll hade dragits.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yepp att alltid kolla i både dcerna o kolla så man inte har fått någon varning eller indragna roller innan man börjar rpa.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka