- Meddelanden
- 619
- Reaction score
- 44
Användarnamn: PEDRO
Länk till din steam profil: zantout.z04
Vad är din discord tagg? omarzantout
Var är du avstängd? FiveM Servern
Vad är du bannad för? rdm
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var så här jag och mina kompisar körde fort sen såg polisen oss sen skulle han stopa oss sen fortsätte min kompis köra fort men jag sa till han stanna han sa okej sen stanna han sen sa polisen och hota oss med hans elpistol sen gick jag ut från bilen och slog han en gång sen börja jag slå han flera gånger för att han får ej bara hota folk med elpistol så han reviva sig och sen slog jag han igen sen reviva han igen och banna mig
Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. combaglogging
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte döda polisen och att lyssna på dem
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte döda polisen
Har du läst våra regler? Ja
Länk till din steam profil: zantout.z04
Vad är din discord tagg? omarzantout
Var är du avstängd? FiveM Servern
Vad är du bannad för? rdm
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var så här jag och mina kompisar körde fort sen såg polisen oss sen skulle han stopa oss sen fortsätte min kompis köra fort men jag sa till han stanna han sa okej sen stanna han sen sa polisen och hota oss med hans elpistol sen gick jag ut från bilen och slog han en gång sen börja jag slå han flera gånger för att han får ej bara hota folk med elpistol så han reviva sig och sen slog jag han igen sen reviva han igen och banna mig
Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. combaglogging
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte döda polisen och att lyssna på dem
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte döda polisen
Har du läst våra regler? Ja