- Meddelanden
- 619
- Reaction score
- 44
Användarnamn: PEDRO
Länk till din steam profil: zantout.z04
Vad är din discord tagg? omarzantout#0284
Var är du avstängd? FiveM Servern
Vad är du bannad för? rdm
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag är en maffia och jag kidnappa någon och döda han och polisen såg mig så polisen följde efter mig och jag sa till min maffia gäng stanna bilen han sa ok sen sa jag ska vi kidnappa polisen han sa ja vi gör det sen stanna vi bilen och polisen sa ut från bilen och jag gick ut han snacka med han som körde och han som körde satt inne i bilen så jag kom bakom polisen och slog han till slut döda jag han han ressa sig sen döda jag han igen med en kniv sen fick jag ban
Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. vdm
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte döda polisen och att inte döda någon
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja
Har du läst våra regler? Ja att inte döda en polis eller att aldrig döda någon
Länk till din steam profil: zantout.z04
Vad är din discord tagg? omarzantout#0284
Var är du avstängd? FiveM Servern
Vad är du bannad för? rdm
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag är en maffia och jag kidnappa någon och döda han och polisen såg mig så polisen följde efter mig och jag sa till min maffia gäng stanna bilen han sa ok sen sa jag ska vi kidnappa polisen han sa ja vi gör det sen stanna vi bilen och polisen sa ut från bilen och jag gick ut han snacka med han som körde och han som körde satt inne i bilen så jag kom bakom polisen och slog han till slut döda jag han han ressa sig sen döda jag han igen med en kniv sen fick jag ban
Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. vdm
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte döda polisen och att inte döda någon
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja
Har du läst våra regler? Ja att inte döda en polis eller att aldrig döda någon
Senast ändrad: