Accepterad Peakz | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Peakz

Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198880137477/

Ditt Hex-ID: steam:110000136d42105

Vad är din discord tagg? peakz8877

Vem var det som bannade dig? Ken12 (han är bannad nu)

Bild på banmeddelande: BA492752-2C3A-45FC-A7EC-A3F20E346619.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag var med i ett senario där min polare gjorde fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att vi skulle köpa ett vapen av någon vid piren sedan riktade vi pistol mot han och han började kalla oss för åsna och busunge och den första grabben började springa iväg medans vi riktade så min polare sköt honom eftersom han inte fearRP alls

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban där jag inte gjorde något och att dem inte värnade om sitt liv alls utom kallade oss för busunge och sprang iväg och att helpern blev bannad från unive några dager efter han tog sitt beslut att banna oss förklarar också lite och på beviset som vi fick vissat så gjorde jag ingen ting var bara med runt om

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad innan av en bug av anti cheat och av det lärde jag mig av att man inte ska byta jobb snabbt som byggare och dem andra bansen minns jag faktiskt inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag tycker vi hade all rätt att göra det vi gjorde, men jag antar att det kan har varit lite onödigt att sjukta han i huvudet även fast det inte var jag som gjorde det men dem värnade absolut inte om sina liv och började snacka skit

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte ska sjkuta under piren antar jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka