- Förbjuden
- Meddelanden
- 201
- Reaction score
- 10
Vad Àr ditt namn i verkligheten? Aston Nygren
Vad heter du pĂ„ discord? Parano1d
Vad Àr ditt Hex:ID 11000014bc7d366
Ange ditt födelsedatum 15 Juni 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. MÄn 18:30 -22:30
Tis 18:40-22:40
Ons 15:40-22:00
Tor 18:50 -22:00
Fre 18:20-03:00
Lör 12:00-03:00
Sön 12:00-22:00
Hur lÀnge har du varit medlem pÄ Unive? Sedan 22 sedan blev jag av med alla roller. SÄ det stÄr sedan 2023 just nu.
Hur mÄnga gÄnger har du blivit bannad/avstÀngd (Bifoga Bild) Jag har varit perma bannad för lÀnge sedan. Sedan har jag varit bannad för rösten för lÀnge sedan det Àr fixat. Sedan andra smÄ saker senast jag var bannad var 2 mÄnader sedan
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgifter Àr att hjÀlpa Staffan med dem lite mindre sakerna pÄ servern nÀr inte Staffsen ser eller har tid med smÄ saker och mÄste göra större saker! En servervakt Àr en helt vanlig spelare pÄ servern som rpar som vanligt men kan finnas dÀr om det Àr nÄgon som förstör för servern nÀr stadgarna inte ser. En servervakt ska vara en bra och snÀll rpare som vet hur man rpar och vara en förebild för t.ex medlemmar och icke medlemmar pÄ server.
Varför vill du bli servervakt pÄ servern? jag vill blir servervakt pÄ unive eftersom jag vet rÀtt sÄ mycket inom yrket eftersom jag o hos varit servervakt innan det blev wipe. Jag vill bli servervakt för jag ser mycket smÄ problem i rom som inte staffsen hinner kolla upp o lösa! Som tillexempel natt Lall som sker under natt rpn nÀr inga staffs Àr vakna. Jag kommer hjÀlpa till med min servervakts roll jag kommer tillexempel berÀtta för och medborgare vad dem gör fel o kicka/Svbanna nÄgon lallare som förstör för servern. Om det gÄr överstyr och jag inte kan kontrollera sjÀlv kommer jag skriva i /svchat o tillkalla en staff som kan hjÀlpa till!
BerĂ€tta sammanfattat vad korruption och abuse Ă€r och hur de kan förekomma pĂ„ olika sĂ€tt som servervakt. Abuse/korruption innebĂ€r att man andvöndet t.ex sin SV roll till att Reviva sig sjĂ€lv mitt i ett scenario för att inte förlora scenariot eller sitt t.ex vapen! En till sak som jag mĂ€rkt mycket som ochsĂ„ gĂ„r under abuse Ă€r att man har pĂ„ togglensme under scenarion för att se vart alla andra spelare befinner sig! Vad jag vet sĂ„ kan detta leda till indragen SV,ban och indragna roller sĂ„ lĂ„ngt jag vet om dessa konsekvenserna
Vad heter du pÄ discord? Parano1d
Vad Àr ditt Hex:ID 11000014bc7d366
Ange ditt födelsedatum 15 Juni 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. MÄn 18:30 -22:30
Tis 18:40-22:40
Ons 15:40-22:00
Tor 18:50 -22:00
Fre 18:20-03:00
Lör 12:00-03:00
Sön 12:00-22:00
Hur lÀnge har du varit medlem pÄ Unive? Sedan 22 sedan blev jag av med alla roller. SÄ det stÄr sedan 2023 just nu.
Hur mÄnga gÄnger har du blivit bannad/avstÀngd (Bifoga Bild) Jag har varit perma bannad för lÀnge sedan. Sedan har jag varit bannad för rösten för lÀnge sedan det Àr fixat. Sedan andra smÄ saker senast jag var bannad var 2 mÄnader sedan
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgifter Àr att hjÀlpa Staffan med dem lite mindre sakerna pÄ servern nÀr inte Staffsen ser eller har tid med smÄ saker och mÄste göra större saker! En servervakt Àr en helt vanlig spelare pÄ servern som rpar som vanligt men kan finnas dÀr om det Àr nÄgon som förstör för servern nÀr stadgarna inte ser. En servervakt ska vara en bra och snÀll rpare som vet hur man rpar och vara en förebild för t.ex medlemmar och icke medlemmar pÄ server.
Varför vill du bli servervakt pÄ servern? jag vill blir servervakt pÄ unive eftersom jag vet rÀtt sÄ mycket inom yrket eftersom jag o hos varit servervakt innan det blev wipe. Jag vill bli servervakt för jag ser mycket smÄ problem i rom som inte staffsen hinner kolla upp o lösa! Som tillexempel natt Lall som sker under natt rpn nÀr inga staffs Àr vakna. Jag kommer hjÀlpa till med min servervakts roll jag kommer tillexempel berÀtta för och medborgare vad dem gör fel o kicka/Svbanna nÄgon lallare som förstör för servern. Om det gÄr överstyr och jag inte kan kontrollera sjÀlv kommer jag skriva i /svchat o tillkalla en staff som kan hjÀlpa till!
BerÀtta sammanfattat vad korruption och abuse Àr och hur de kan förekomma pÄ olika sÀtt som servervakt. Abuse/korruption innebÀr att man andvöndet t.ex sin SV roll till att Reviva sig sjÀlv mitt i ett scenario för att inte förlora scenariot eller sitt t.ex vapen! En till sak som jag mÀrkt mycket som ochsÄ gÄr under abuse Àr att man har pÄ togglensme under scenarion för att se vart alla andra spelare befinner sig! Vad jag vet sÄ kan detta leda till indragen SV,ban och indragna roller sÄ lÄngt jag vet om dessa konsekvenserna