Nekad Paprikaisyummy | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Paprikaisyummy

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199506589278/

Ditt Hex-ID: 11000015c2b065e

Vad är din discord tagg? colstiv2

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: klacksko.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Tydligen tror 320 att jag har fuskat, vet inte riktigt vad för fusk han påstår jag har använt för jag kan lova att jag aldrig har fuskat och aldrig haft ett fusk på min dator. Det kan jag svära på

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag rpade en kväll och åkte runt med mitt gäng och tog över områden. Jag var i max 2 skottlossningar den kvällen och sedan gick jag och la mig eftersom jag hade skola dagen efter. Jag vaknar och ser att jag har blivit pingad av flertal av mina kompisar som frågar varför jag är discord bannad och jag svarar jag vet inte. Jag försökte kontakta 320,ludde,exritez ända sedan augusti men ej kunnat nå dem. Men nu fick jag reda på att jag har blivit bannad för fusk som verkligen inte stämmer och jag kan lova det. Ni kan pcchecka mig och allt jag har aldrig fuskat på ett spel och aldrig haft ett fusk nerladdat

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig, vet inte varför 320 tror jag fuskar för att jag har aldrig fuskat på något spel i hela mitt liv. Har aldrig heller haft ett fusk på min dator och skulle aldrig valt att använda ett fusk. Detta är ett missförstånd och jag vet inte varför 320 har bannat mig för fusk. Jag kan låta er pcchecka mig och allt för jag lovar jag har aldrig fuskat. Har till och med blivit pc checkad av en spansk 100k or die server och jag hade inget fusk.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Limpis banna mig för kör på felsidan vägen i 1 dag och jag har inte gjort det sen dess!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inget för jag har inte fuskat och vet ej varför fusk misstanken har kommit från första början. Hade donerat in gorilla importer osv så det hade bara varit helt efterblivet att fuska?

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej då jag ej har fuskat och det lovar jag, har varit bannad sedan augusti vilket suger lite för vill komma tillbaks för jag har fortfarande kompisar som spelar kvar som säger att det är fortfarande fett kul

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka