- Meddelanden
- 33
- Reaction score
- 2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Auto
Vad heter du IRL? Oliver
Vad heter du på discord? 3up<3#0406
Hur gammal är du? 12
Hur länge har du spelat på Unive? 513h
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer anställa dem rätta jag ska se till så att alla är aktiva, framtidsplanerna är ju att jag ska försöka göra jobbet till en trevlig plats och göra auto aktiv
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat förut, med bilar på en annan server innan jag började på unive och jag har mycket kunskaper hur allting funkar, vet dock inte vad jag ska fråga för frågor om jag anställer folk om jag nu skulle vara.
Hur ofta kommer du vara inne? varje dag ungefär
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? jo såklart att jag skulle stanna bästa rp servern ju
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Oliver
Vad heter du på discord? 3up<3#0406
Hur gammal är du? 12
Hur länge har du spelat på Unive? 513h
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer anställa dem rätta jag ska se till så att alla är aktiva, framtidsplanerna är ju att jag ska försöka göra jobbet till en trevlig plats och göra auto aktiv
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat förut, med bilar på en annan server innan jag började på unive och jag har mycket kunskaper hur allting funkar, vet dock inte vad jag ska fråga för frågor om jag anställer folk om jag nu skulle vara.
Hur ofta kommer du vara inne? varje dag ungefär
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? jo såklart att jag skulle stanna bästa rp servern ju
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja