Antagen PapaSpy | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GladaGranen

Helper
Helper
Jobbstyrning
Meddelanden
37
Reaction score
-21
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Ditt discordnamn: Gladagranen

Ange ditt födelsedatum 7 November 2003

Varför ska just du bli staff? Skulle vilja bidra och hjälpa till mer, vill kunna få ett stop på all skit, och nu menar inte jag endast jag utan hela staff teamet är en familj och vill samma sak.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Mycket copbait,fearrp osv som absolut inte funkar men även mycket vdm och lall.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi lär fokusera och prioritera och kommunicera med varandra så klarar vi det. Många som är lata och tänker Ehh vi löser det sen eller något men nej agera direkt det är fel! Va inte rädda att ta åtegärder heller.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Din ordspråk är det viktigaste du har, du ska vara lugn och behandla alla med respekt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Vill lägga typ halva min rp tid på staff och kör typ 10 timmar per dag utom helger då jag jobbar då.

Hur länge har du spelat på Unive? November 2025 men har spelat sen tidigare osv

Har du tidigare erfarenheter som staff? Är väll servervakt så har väl lite koll på saker så är det men utöver det nej.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nejdå jag jobbar där jag behövs!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka