Accepterad Panndall | Ban överklagan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milo_

Icke Medlem
Meddelanden
140
Reaction score
25
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198161010849/

Ditt Hex-ID: 11000010bf720a1

Vad är din discord tagg? Milo \(’o’)/#5249

Vem var det som bannade dig? spozee

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: lall ~Spozee. Återstår: 1 dagar 23 timmar 59 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vne skulle göra ett scernario där jag trillade på en kille i securitas sko och han är min kompis så ramlade jag och sa så liksom att varför fällde du mig och så sen blev jag bannad för lall

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle göra ett secnario där jag ramlade på en killes sko och sen när jag ramlade så sa jag så varför fällde du mig och så

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Aa riktigt felaktig för jag skulle bara göra ett scenario för de är tråkigt att bara stå rakt upp och ner desutom är kille min komis så jag sa bara så varför fällde du mig och liksom du kan inte göra så sedan blev jag bara bannad för lall. och fattar inte vad som är lall.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en var felaktig för vdm för de var min kompis som gjorde de och vi hade likadana kläder så blev jag bannad iställe men fick en unban på de. andra gången var när jag fråga en kille hur man känar snabba pengar så sa han så att man skull produsera vallmo och så frågade jag och man behövde medborgarskap och han sa nej så gjorde jag de och blev bannad men gjorde en överklagan och blev unbannad. tredje gången var för suntfönuft och den var också felaktig för de var min kompis han var ett ped som ett litet barn och så ringde han mig ingame och sa att jag skulle hämta han för folk höll på med han och sedan skulle jag till sjukhuset med han för han var riktigt skada så jag körde i typ 100 dit och blev bannad för suntförnuft men sedan blev jag unbannad från en överklagan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? asså nja kanske inte göra scenariot alls men ville göra något och så gjorde jag då de scenariot och sedan när jag skulle gå där ifrån för vi hade snackat lite så blev jag bannad för lall när vi gjorde ett scenario där alla i scenariot roleplayade med i scenariot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? aa att kanske inte göra scenarion där man blir fäld och tänka på vilka scenarion man gör så dem inte blir tramsiga ellee se till att alla är me och man ska typ börja med en lugn grund i scenarion.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka