Nekad pandix | Whitelist ansökning [momme]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pandix

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199031906706/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isaac

Vad är ditt discord namn? pandix#1268

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2000

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Pelle Paltnacke och bor i multistaden med sina 2 bröder och sin syster, Alex Paltnacke, Kurt Paltnacke och Alice Paltnacke. han är född 2000 och är 21 år gammal ända sen han var liten har han velat göra musik och började skriva texter det gick faktist bra för honom och nu är han störst i sverige 2021 med sina låtar. Han är väldigt snäll och startar aldrig bråk men någon och vill alltid allas bästa tills dom börjar snacka skit om hans familj eller hans nära och kära.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker jag ska bli whitelistad för att jag tycker rp är jätte kul även fast jag inte har mycket timmar på det så vill jag utvecklas och bli bättre på det. Har även hört att den här servern är väldigt seriös.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag tycker att jag har fått en bra början på den här servern och börjar trivas med dom andra spelarna. jag vill också bli whitelistad på servern för att lära mig RP fullt ut på den här servern och vill också skapa några roliga minnen från den här servern och spelarna.

Hur hittade du Multistaden? den är den kändaste servern från sverige vad jag har hört.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med RP är att ha kul med andra spelare och skapa roliga minnen

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte men kommer börja spela här hela tiden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka