Accepterad PalestinskaRäven | Medlem ansökning [Saco]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Odde

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Odde

Vad är ditt discord namn? Odde Bynn#9225

Vad är ditt födelsedatum? 25 April 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter PalestinskaRäven och är 22 år gammal. PalestinskaRäven växte upp i en mycket fattig samhälle tillsammans med sin lillebror Junior och sin mamma Amina. När PalestinskaRäven var ung så var han tvungen och att fly ifrån sitt hemland då det pågick krig. Det enda valet han hade var staden Unive. När han väl kom hit så fick han bo med en annan familj, han fick sin uppväxt därifrån och började med skola efteråt. Han fick bra betyg i skolan och var smart, men en grej han tröttnade på var hur han bodde och hur lite pengar han hade jämfört med dessa han såg ute i staden. Han blev avundsjuk och så ville han tjäna pengar på det enkla sättet för att glida runt med märkeskläder och liknande grejer. När det väl började hända så började även PalestinskaRäven bete sig illa i skolan och slog alltid sina klasskamrater. När han var ute på en promenad efter skolan så träffade han några kriminella utanför en pizzeria, de fick kontakt och så skulle han nu börja jobba åt dem. Det han gjorde en dag var att han tröttnade på allt så han valde och att rymma ifrån den familjen och att istället bo med dessa kriminella i en stor traphouse. Därifrån började PalestinskaRäven bygga upp sig själv och ville bli stora namn i staden men aldrig igenkänd av polisen. Mer än idag när han nu är 22 år gammal är han grovt kriminell och ekonomin börjat rulla upp i nivå.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har rp:at länge, jag är bara här för att ha kul och få även andra att ha det kul. Exempelvis att följa dessa viktiga regler som inte kommer leda till konsekvenser och bråk med andra, utan glädje är det viktigaste. Jag kommer till och med rp så bra att andra väljer och att kanske stanna i servern, INTE ATT LÄMNA.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att båda parterna ett scenario kan vinna utan några andra grejer. Detta gör att scenariot blir roligare för båda parterna och inte för en.

Hur hittade du Unive? Mina vänner IRL rekommenderade denna servern till mig. Så varför inte testa den och ha kul?

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka