Nekad padde2 | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

padde2

Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Patrik

Vad är ditt discord namn? Pade1082

Vad är ditt födelsedatum? 4 Oktober 1993

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Stevan Jobbas och är 30 år gammal. Han har haft en väldigt strikt och bra uppväxt då hans pappa är gammal militär. Stevan har alltid sett upp till sin far så han valde också att gå vägen via militären vilket lett till han är väldigt hård utåt.
Stevan är en person som tål mycket på grund av sin militära utbildning.
Efter ett misslyckad uppdrag i Irak fick Stevan sparken ifrån militären och har försökt leva ett normalt liv, men för Stevan är detta väldigt svårt då detta är allt han kan och har gjort.

Min karaktärs ambitioner är att hitta ett jämlikt umgänge som vill komma någonstans i det undre då Stevan verkligen inte har tålamod till att arbeta vanligt då han aldrig haft ett vanligt jobb.
Vapen och välplanerade uppdrag är hans starka sida. Tanken är inte att vara världens största gangster utan en kriminell som ingen misstänker, bara dom i den närmsta cirkeln ska veta vad som pågår.

Min karaktär kommer vara väldigt lätt att ha att göra med för andra spelare då det är en väldigt social karaktär
r överlag. Så inget sitta i motellrummet eller liknande, kommer vara ute och försöka hitta folk att hitta på saker med!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Min karaktär har väldigt stora ambitioner när det kommer till det kriminella då han har lång erfarenhet av det militära. Det är inget ut och skjuta och tjäna så mycket pengar som möjligt. Det handlar om att bidra till alla inblandade spelare. Min karaktär är en person som kommer bra överens med allt och alla. Ingen som drar sig undan och sitter tyst för sig själv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte endast ska spela för egen vinning, utan för att få ett så bra rollspel som möjligt.
Spela ut scenariot så verklighetstroget som möjligt, även om det skulle få negativ effekt för ens egen karaktär.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Exempel att man inte får powergamea/metagamea, ingen ooc eller bug abuse. Cop bait förbjdet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat detta sen 2020 men jag har haft ett uppehåll på ca 1.5 år så nu vill jag komma tillbaka och ha så roligt som möjligt.Jag har spelat detta sen 2020 men jag har haft ett uppehåll på ca 1.5 år så nu vill jag komma tillbaka och ha så roligt som möjligt.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har många livserfarenheter som går att applicera på min karaktär. Är trevlig och oftast snäll vilket gör att jag lätt knyter kontakter och utvecklar relationer.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka