Accepterad padax | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

padax

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Michal

Vad är ditt discord namn? .𝓹𝓪𝓭𝓪𝔁.

Vad är ditt födelsedatum? 11 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Redan som barn visade Ray ett starkt intresse för bilar och mekanik. Han spenderade timmar i sin grannes garage, där han fick möjlighet att lära sig grunderna inom bilreparation. Trots de svåra omständigheterna i hans uppväxt, gav detta honom hopp och motivation att följa sin passion.

Ray insåg tidigt att för att nå sitt mål att bli bil mekaniker behövde han utbilda sig och skaffa sig erfarenhet inom området. Trots bristen på ekonomiska resurser och stöd från sin familj, kämpade han för att få tillgång till utbildning och praktikplatser. Han arbetade extra jobb och sparade varje krona för att kunna betala för sina studier.

Genom hårt arbete och uthållighet lyckades Ray ta sig igenom teknisk skola och fick sin första anställning som lärling hos en lokal bilverkstad. Han visade snabbt prov på sin talang och dedikation till yrket, vilket gjorde att han fick möjlighet att arbeta med mer komplexa reparationer och underhåll av fordon.

Under åren utvecklades Ray till en skicklig och respekterad bil mekaniker. Han blev känd för sin noggrannhet, snabbhet och förmåga att lösa även de mest komplicerade problemen. Ray var alltid redo att ta sig an nya utmaningar och strävade efter att bli den bästa mekanikern han kunde vara.

Ray Blandt har en stark medvetenhet om säkerhet när det gäller fordon. Han följer strikta säkerhetsprotokoll och riktlinjer för att skydda både sig själv och kundernas fordon. Han är väl medveten om riskerna som kan uppstå vid fordonsreparationer och vidtar nödvändiga åtgärder för att minimera dem.

Ray Blandt är en inspirerande karaktär som visar på vikten av att kämpa för sina drömmar trots svåra omständigheter. Hans historia är ett exempel på hur envishet, hårt arbete och passion kan leda till framgång och uppfyllande av mål.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Med min erfarenhet från tiotals servrar med ca 2500 timmar kan jag bidra med hög rp nivå, alltså social rp, följa suntförnuft för att lära andra spelare grunder och fixa deras misstag vid behov. Jag är en väldigt seriös person och ger alltid 100% ifrån mig.Med min kreativitet och förmåga att utveckla unika personligheter kan jag bidra till att skapa spännande interaktioner och berättelser. Dessutom är jag bra på att improvisera och lösa konflikter på ett realistiskt sätt för att hålla RP-upplevelsen intressant och balanserad för alla inblandade

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man agerar på ett sätt som gynnar den andra spelaren eller gruppen av spelare, även om ens egen karaktär kanske skulle förlora eller misslyckas som ett resultat. Det handlar om att prioritera realismens värde över att vinna eller få sin vilja igenom i varje situation.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? No Metagaming: Spelare bör inte använda information som deras karaktärer inte skulle ha kunskap om i spelet. No Powergaming: Spelare bör undvika att tvinga andra spelare att acceptera sina handlingar eller agera på ett sätt som bryter mot spelets regler. Respect for Roleplay: Spelare bör respektera andra spelares rollspel och undvika att störa eller förstöra andras upplevelse. No RDM (Random Deathmatch): Spelare bör undvika att döda andra spelare utan en rimlig anledning inom spelets sammanhang. No VDM (Vehicle Deathmatch): Spelare bör inte använda fordon som vapen för att skada eller döda andra spelare.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja väldigt mycket som jag nämde innan har jag spelat på tiotals servrar och har samlat på 2000+ timmar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ag kan erbjuda stöd och rådgivning till spelare som behöver hjälp med att förstå spelets mekanik, rollspelsregler eller hur de ska agera i olika situationer för att maximera sin RP-upplevelse.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka