Inaktuell PACDON aka Pagge | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pagge

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
667
Reaction score
62
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199219723049/

Ditt Hex-ID: 11000014b11cb29

Vad är din discord tagg? pagge_1

Vem var det som bannade dig? 3 2 0

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-02 235415.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Slog en man vid sjukhuset.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i ett slagsmål med en annan man på sjukhus parkeringen. Mannen hade förnedrat mig och slagit flera andra spelare på sjukhuset vid parkeringen ink mig. Så jag tänkte slå emot med hjälp av nödvärn. Detta ansågs som lall vilket jag kan förstå. Blev bannad under slagsmålet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Korrekt bann, Lall 4.2 D, "Karaktärer som endast går ut på att lalla runt på servern utan bakgrundshistoria kommer inte tolereras under några omständigheter" Min bakgrunds historia finns ovan. Mitt syfte var inte att att lalla utan jag slog för att försvara mig och dom andra runtomkring mig som han slog. Har inte klipp på det. men vet vilka det var som han slog. Dock så förstår jag bannen till 100% och hoppas på en andra chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad ett flertal gånger tidigare, men när jag blir korrekt bannad så tar jag alltid lärdom av mina misstag och förbättrar min RP nivå genom det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? IG: Ringa polisen på mannen och därav upprätta en polisanmälan på han och göra ett helt annat typ av scenario istället för att slå mannen.
OOC: Skriva en report för RDM innan jag hade börjat slå han. (Vilket man egentligen ska göra från första början)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig från denna bann och ska inte upprepa detta misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka