Nekad Pablo1993 | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Calleboi 1

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198872140931/

Ditt Hex-ID: 455937601

Vad är din discord tagg? Calleboi#0583

Vem var det som bannade dig? Bassi

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag körde i 130 och tappade kontroll och krockade in i en vägg.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde i 130 och tappade kontroll och krockade in i en vägg. Jag vill vara tydlig med att jag har körkort. Dessutom gassade jag bara på en gång och just den gången tappade jag kontroll och krachade in i en vägg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja. Jag tycker själv att jag gjorde fel och körde för snabbt en gång! Men 3 dagar tycker jag är lite överdrivet!

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Lallare. Jag var ny med Fivem. Och jag fattade inte bättre! Men jag har inset som att det är som ett andra liv. Jag var seriös men jag gjorde ett misstag och gassade på vidd fel tillfälle. Så jag krachade och efter det blev jag bannad för Powegaming.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte köra för snabbt och ta det mer lugnt i kurvorna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag! Jag ska inte köra så snabbt och speciellt ska jag inte överskatta min kör förmåga! Snälla kan ni ta bort bannen eller förminska min bann lite?

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka