Nekad P4NDA | Whitelist ansökning [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

P4NDA

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/pppp4nda/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? P4NDA#0001

Vad är ditt födelsedatum? 6 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed Bobo. Ahmed Bobo är 32 år och ensam. Ahmed Bobo har levt ensam hela sitt liv utan nästan någon familj. Det Ahmed Bobo vill göra är att lära känna andra och försöka ha ett bra liv. Ahmed Bobo föddes i Sverige efter hans familj flykt från hemlandet då hans hem blivit förstört. Han blev lämnad väldigt ung av sina föräldrar med bara en godisbit i fickan. Det senaste 17 åren har Ahmed levt tillsammans med sin farfar på gatan. Vid ingefär 14 års åldern förstod han att livet har en mening och att han ska kämpa för att uppnå sins mål. Det har varit väldigt tufft för Ahmed. När Ahmed blir 19 år väljer han att ta tag i sitt liv och börja göra något för att han ska få det liv han vill ha. Ahmed Bobo flyttar till Unive där ett nytt liv börjar. Ahmed som person är väldigt omtänksam, han hjälper om det behövs. Ahmed Bobo har också ett stort intresse för fordon, speciellt bilar. Han och hans pappa brukade äga en väldigt fin bil, men det minns han knappt. I slutet av dagen lever Ahmed varje dag som det vore hans sista.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har inte så mycket att säga, jag har inte tagit rp so seriöst förut. Jag kommer att försöka vara väldigt aktiv och såklart följa reglerna. Jag vill helt enkelt ta nästa steg i rolplay världen.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill gå med i whitelist för att jag kånner att jag vill ta roleplay seriöst nu. Jag tycker det är väldigt intressant med roleplay och jag håller på att försäka följa reglerna. Det skulle vara jättekul att vara med i whitelist!

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom fiveM. Det som jag mest letade efter var en Svensk seriös roleplay server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? När det kommer till mål och mål så har jag nog inte så många. Jag gillar roleplay och jag vill bli bättre på det samt hitta vänner.
Jag har alltid känt att roleplay varit svårt därför vill jag ändra på det nu.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Om det handlar om roleplay servrar så nej, jag spelar inte på någon annan roleplay server förutom Unive just nu. Annars spelar jag på några andra servrar some inte är roleplay.
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Top