Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199129613000/
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam Persson
Vad är ditt discord namn? P3#3080
Vad är ditt födelsedatum? 9 Maj 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bengt Bengtsson. Bengt är en trevlig person som har ett enormt intresse för serietidningar. Redan som liten läste hans pappa Batman och Superman för honom. Han såg upp till dem och ville bli som dem när han var stor. Men när han växte upp så insåg han att inga övernaturliga krafter inte fanns. Men han gav inte upp hoppet om att bli som dem. Han har hjälpt alla han har kunnat. Han är född i Sverige och bor ensam i staden.
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag gillar rp:n och vill hjälpa Unive communityn att växa genom att bjuda in andra till spelat. Jag kommer bjuda in både kompisar och viewers i min stream. Jag tycker att servern är kul att spela på och vill få
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att denna server är den seriösaste severn jag sett eller hört om. Snabb respons och och bra admins så inga lallare kan komma in.
Hur hittade du Unive? Jag hittade den via en kompis som spelade på den. Tyckte det lät intressant och testade och gillade det väldigt mycket.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med roleplayen är att ha kul och att kunna hjälpa andra som Bengt vill.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam Persson
Vad är ditt discord namn? P3#3080
Vad är ditt födelsedatum? 9 Maj 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bengt Bengtsson. Bengt är en trevlig person som har ett enormt intresse för serietidningar. Redan som liten läste hans pappa Batman och Superman för honom. Han såg upp till dem och ville bli som dem när han var stor. Men när han växte upp så insåg han att inga övernaturliga krafter inte fanns. Men han gav inte upp hoppet om att bli som dem. Han har hjälpt alla han har kunnat. Han är född i Sverige och bor ensam i staden.
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag gillar rp:n och vill hjälpa Unive communityn att växa genom att bjuda in andra till spelat. Jag kommer bjuda in både kompisar och viewers i min stream. Jag tycker att servern är kul att spela på och vill få
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att denna server är den seriösaste severn jag sett eller hört om. Snabb respons och och bra admins så inga lallare kan komma in.
Hur hittade du Unive? Jag hittade den via en kompis som spelade på den. Tyckte det lät intressant och testade och gillade det väldigt mycket.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med roleplayen är att ha kul och att kunna hjälpa andra som Bengt vill.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.