Nekad p0rs | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

p0rs

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? wiktor

Vad är ditt discord namn? Wiktor6964

Vad är ditt födelsedatum? 23 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Jag heter wiktor lövegård och jag är 32 år gammal. Min största dröm är att bli polis för jag har alltid uppskattat deras jobb sen jag var liten. Wiktor är väldigt noggrann, trevlig, ekonomisk, ordningsam, arbetsam och effektiv.
När han var 14 år gammal så förlorade han sin mamma i en bilkrasch och kan därför vara lite rädd för att köra bil men eftersom den här händelsen så är han alltid jättefokuserad när han kör bil och han har lärt sig hantera sin stress när han kör och är nu faktiskt en väldigt bra bilförare och bättre än många andra.
När Wiktor var mindre och gick i skolan så var han inte så jättebra och fick många F och mycket underkänt och det blev ju inte bättre när hans mamma gick bort. Så Wiktor fick mycket hjälp och tillslut lyckades han faktiskt klara av 9an med högre betyg så han lyckades komma in på ett gymnasium han ville. Wiktor valde ju Estet eftersom han alltid viljat bli polis sen han var ung och då är estet en bra grund till att komma in på polishögskolan och det var exakt det han gjorde.
Wiktor klarade av polishögskolan med högsta betyg men efter högskolan så tappade han allt. Han behövde flytta pga ekonomiska skäll och sedan när han kommit till en ny stad så var poliskåren helt fullsatt så Wiktor visste inte vad han skulle göra. Han fick ta lite jobb på ICA och liknade under tiden men nu när Wiktor fyllde 32 år så kände han att han var tvungen att ta tag i sitt liv, så han flyttade till en ny stad "Unive" han kände sig direkt välkommen av alla.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Förbättra servern genom att hjälpa människor skapa kontakter och engagera sig i långa, roliga scenarier, vilket gör servern till en bättre RP-upplevelse där folk kan ha mer roligt. Jag vill bidra till RP för att utveckla servern, göra människor glada och skapa bättre scenarier. Jag kommer att ta mitt rollspelande mer seriöst än någonsin. Till exempel, många vill köpa bilar hos Marja lisas, men butiken har sällan öppet. Jag skulle vilja jobba där och göra folk glada. Jag minns när jag köpte min första bil och hur glad jag blev; säljaren gjorde min dag. Jag vill ge tillbaka genom att sälja bilar och göra andras dag bättre.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska hålla en hög RP-nivå och prioritera att ha kul i varje scenario istället för att ha tråkigt. Det är viktigt att ha roligt i alla situationer och rollspela utifrån den situation man befinner sig i. Till exempel, om man är med i ett rån och är gisslan, ska man alltid delta i rollspelandet och inte slarva.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM innebär att döda någon utan anledning eller att misshandla/döda helt oprovocerat. VDM betyder att man använder sin bil som vapen, till exempel att man kör på någon för att skada eller döda. FearRP innebär att man måste rollspela att man är rädd, till exempel om någon riktar ett vapen mot ditt huvud eller under ett rån. Metagaming är när man använder information utanför spelet, som att berätta för en kompis via Discord att du blivit tagen som gisslan så att han kan komma och rädda dig. NLR betyder att man inte får minnas något från sitt tidigare liv efter att man har dött.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag tycker att jag har god erfarenhet inom rollspel, jag har spelat unive i snart 3 år men när jag tog en liten paus på några månader så blev mitt medlemskap borttaget så jag gör ett nytt försök

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har spelat på unive länge och har bra erfarenhet

Nekad. Anledning: Du får ej rpa som dig själv.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka