Nekad Ozzy_IV | Whitelist ansökning [Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ozzy_IV

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Användarnamn: Ozzy_IV

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198209863171/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ozzy

Vad är ditt discord namn? Ozzy_IV#3763

Vad är ditt födelsedatum? 6 Mars 2003

Berätta om din karaktär. Ozzy Jackson 30 år gammal har precis flyttat till sverige, han är en aktiv person och mycket trevlig. han gillar bilar väldigt mycket och mest av allt tyskabilar ( BMW, Mercedes och Audi ). Att fly från polisen är inget han tycker om då det är väldigt onödigt. Jackson är också en affärs människa och har haft flera företag förut!

Varför ska just du bli whitelistad? jag är en riktigt schyst person som har över 1000timmar på FiveM, spelar ingen roll vilken roll ni ger mig, så kommer ni inte hitta någon som kommer ta hand om den och ge förslag på hur man kan förbättra den bättre än mig

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det är en av de kändaste svenska serverar och det gjorde mig så taggad på att bli polis chef och ta hand om servern på något extremt RP fullt och roligt sätt :)

Hur många timmar har du på FiveM? ca 1000+

Hur hittade du Multistaden? kändaste svenska servern, kommer alltid upp på min hemskärm

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej, aldrig

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? just nu har jag lämnat alla mina serverar jag kört på då jag söker en mer aktiv en, men annars brukar jag spela på 2 svenska och 3 engelska servrar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka