- Meddelanden
- 67
- Reaction score
- 3
Blacklist-referens
ID: 297 — Övrigt
Anledning: fubb
Personal: J.vi0
Datum: 2025-11-22
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Hade blivit AC bannad och samma kväll så skriver mod till mig om pc checkning(kommer ej ihåg detaljer detta var liksom i november tror jag och kan knappast komma ihåg gårdagen...) Men det är en fil som finns på datorn som inte ska gå o öppna och den går att öppna för någon anledning så jag blir fortsatt ac bannad som han senare ändrar till permaban... Försökte skriva en överklagan o besluts överklagan men dessa nekades.. Kommer ej ihåg vad filern hette eller något, de ända jag vet att ja blev avstängd för "fusk" och vart de sen i vintras. Hade jag kunnat berätta mer som ja kom ihåg så hade jag det.
Tar du ansvar för det som hände? Ja till 100% jag ska kunna hålla koll på vad de är för filer och saker ja laddar ner så detta inte ska upprepa sig, och så man inte får virus...
Vad har du lärt dig sedan dess? Att jag rensade min dator och har börjat ha koll på vad jag laddar ner och har på datorn.
Varför ska vi ge dig en till chans? Tycker jag borde få en ny chans för jag kan hålla en bra rp nivå och jag "Anser" att jag inte är som dessa problem spelare som blir bannade och direkt för kommer tbx. Har suttit i snart 6 månader bara för att kunna avvakta lite och kunna se att jag lärt mig av mina misstag. Samt så skulle detta inte upprepa sig samt så börjar unive likna sig själv nu i rp nivån som jag söker som 2022...
Har du bevis som stödjer din överklagan? Noooooppp, som sagt rensade hela datorn så finns nada....
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja