Nekad Ostis_kakis2 | Medlem ansökning [eric_cool]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ostis_kakis2

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? Ostis_kakis2

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sten Göransson 21 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Hjälpsam, ansvarsfull, snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Sten föddes i den ganska bortom staden Eskilstuna. Som liten hade han det svårt med att få vänner, Stens föräldrar märkte detta och bestämde sig för att flytta. Detta skulle nyttja för alla i familjen. De packade sina grejer och satte sig på ett flygplan. De var på väg till USA för att få ett nytt liv. Mamman och pappan fick nya bättre jobb och Sten fick massa vänner, några var till och med svenskar. När han blev stor så ville han bli en man som hjälper andra. Han hade ett mål att när han fyller 22 ska han börja jobba på riktigt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att jag kan jobba i många scenarion som inte många andra kan och att göra Unives server till en roligare plats.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska vinna i alla scenarion. Vissa gånger så kan man låta den ”misstänkte” vinna för att det blir mer roleplay för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, det har jag inte.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM - att man dösar något utan ett grundläggande scenario. VDM - att man dödar något med ett fordon utan ett grundläggande scenario. Copbait - att man försöker få polisens uppmärksamhet som till exempel genom att spela olämplig musik.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag har viljat göra detta länge, jag har gjort många konton och äntligen kan jag söka. Det var ett fel med min discord men nu funkar det.

Nekad
Anledning:
Nytt discord konto. Gå in och rpa så gör vi en ny granskning.
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka