Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Trygg-Hansa
Vad heter du IRL? Ossian Ljungqvist Rasmussen.
Vad heter du på discord? Acrylick#0984
Hur gammal är du? 13
Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär ett år lite drygt.
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer kunna utveckla jobbet genom att göra det till en roligare arbetsplats att vara på och på så sätt kommer fler vilja jobba där vilket kommer leda till att fler kommer och köper försäkring hos trygg hansa. Jag kommer anställa mycket folk som har vad som krävs att jobba hos trygg hansa och det kommer vara ett seriöst jobb med hög rp.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tydliga erfaren heter när vi snackar priser och förhandlingar men framför allt priser jag vet mycket om hur tabbar systemet fungerar och även hur mycket ungefär man ska sätta försäkring på. Jag har även erfarenhet inom just roller som chef och btr då jag varit det ganska mycket som Securitas btr och meko chef. Jag vet hur jag ska bemöta både mina kunder och arbetare. Märker jag att en kollega blir lite orättvist behandlad eller några e taskiga mot hen som kommer jag gå till botten med de.
Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara så aktiv som möjligt men lite av mitt schema Här.
Måndag inga speciella tider ungefär3 timmar per dag lite mer
Tisdag samma
Onsdag upp mot 4h
Torsdag 4h
Fredag 2,5 timmar
Lördag 5 timmar
Söndag 5 timmar
Mer aktiv på lov och sånt
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej aldrig
Har du läst våra Regler? Ja flera gånger
Vad heter du IRL? Ossian Ljungqvist Rasmussen.
Vad heter du på discord? Acrylick#0984
Hur gammal är du? 13
Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär ett år lite drygt.
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer kunna utveckla jobbet genom att göra det till en roligare arbetsplats att vara på och på så sätt kommer fler vilja jobba där vilket kommer leda till att fler kommer och köper försäkring hos trygg hansa. Jag kommer anställa mycket folk som har vad som krävs att jobba hos trygg hansa och det kommer vara ett seriöst jobb med hög rp.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tydliga erfaren heter när vi snackar priser och förhandlingar men framför allt priser jag vet mycket om hur tabbar systemet fungerar och även hur mycket ungefär man ska sätta försäkring på. Jag har även erfarenhet inom just roller som chef och btr då jag varit det ganska mycket som Securitas btr och meko chef. Jag vet hur jag ska bemöta både mina kunder och arbetare. Märker jag att en kollega blir lite orättvist behandlad eller några e taskiga mot hen som kommer jag gå till botten med de.
Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara så aktiv som möjligt men lite av mitt schema Här.
Måndag inga speciella tider ungefär3 timmar per dag lite mer
Tisdag samma
Onsdag upp mot 4h
Torsdag 4h
Fredag 2,5 timmar
Lördag 5 timmar
Söndag 5 timmar
Mer aktiv på lov och sånt
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej aldrig
Har du läst våra Regler? Ja flera gånger