Accepterad osp41 | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

osp41

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: osp41

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198259877432

Vad är din discord tagg? osp41#9516

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? VDM

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Såhär var det. Det var väl delvis mitt fel men det var inte med mening. Jag är anställd inom Taxi. Jag var på väg tillbaks till stan från att ha lämnat av en kund i sand shores. Jag körde på motorvägen i 220km/h i en taxi bil. Jag öppnade mobilen för att titta om jag hade fått några samtal eller svar på meddelanden. Jag fokuserade på mobilen och tänkte inte på att det skulle kunna vara något/någon på vägen. När jag tog ner mobilen så såg jag en polisbil mitt i vägen typ 100 meter fram och började omedelbart bromsa. Jag lyckades väja för polisbilen (nu åkte jag i 150km/h). 20 meter fram så var det 2st poliser som pratade med varann och lyckades väja för dem med. Ytterligare 20meter fram så var det en till polisbil mitt i vägen...men den här gången lyckades jag inte väja för den och körde rakt in i den i ungefär 100km/h. Bromsarna på taxi bilarna är SUPER dåliga.
Jag tycker det borde märkas att det inte var med mening eftersom jag väjade för den första bilen och 2 st poliser.
Om ni har möjlighet skulle det verkligen uppskattas om ni kan göra så att taxi bilarnas bromsar tar lite bättre.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Fokuserat mer på vägen och inte öppnat mobilen. Så att jag skulle haft tid att bromsa och stanna/sakta ner

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att vara mer uppmärksam när jag kör bil.

Har du läst våra regler? Ja

Tack för din Ban Överklagan. Din Ban Överklagan har Godkänts.
Tråd flyttas till Ban Överklagande - Arkiv

Har unbannat honom nu i ett support ärende eftersom att han ej var unbannad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka