Nekad Osman Bakic | Medlem ansökning [eric_cool] [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Deatin1337

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Vidar

Vad är ditt discord namn? vidder_96072

Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Osman Bakic 2001

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Hjälpsamma Trevlig Fin

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
Osman har en stark passion för bilar – han älskar att laga dem, köra dem och drömmer om att en dag kunna jobba med det på heltid. Hans största mål är att bli framgångsrik inom bilbranschen, helst som chef på stora företag som Mekonomen eller Faleck. Det handlar inte bara om att ha ett bra jobb, utan om att kunna leva ett bättre liv – bli rik, få respekt och kunna göra det han älskar varje dag.
Men hans verklighet ser annorlunda ut. Osman har begränsade resurser. Han har inte mycket pengar, han har ingen utbildning inom fordonsteknik, och han saknar kontakter som kan hjälpa honom in i branschen. Det känns som att han står utanför och tittar in – driven och målmedveten, men utan någon som öppnar dörren för honom.
För att nå sitt mål försöker Osman att bli medlem i olika nätverk eller verksamheter, kanske börja som praktikant eller få in en fot på något sätt. Han tänker att om han bara kan få visa vad han går för, så kommer han kunna jobba sig upp till en chefsposition. Men det är svårt – konkurrensen är hård, och utan erfarenhet eller stöd är det lätt att bli bortvald.
Det som stoppar honom är alltså inte viljan eller drömmen – utan de yttre omständigheterna: ekonomin, bristen på hjälp, och kanske också ett system där det är svårt att komma in om man inte redan har rätt bakgrund. Men trots motgångarna ger han inte upp, för drömmen om att bli chef och skapa ett nytt liv för sig själv driver honom framåt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med en positiv rp som kommer att vara rolig men men lallig, jag kommer att rp mig fram och skapa kontakter. Jag kommer försöka mitt bästa för att verkligen kunna leverera en bra rp, och då tänka på att det ska vara roligt från min sida och den andra partens sida. Jag kommer även använda mig av social rp för att göra det roligare för mig och andra spelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? n här frågan kan vara väldigt bred men när jag själv hör frågan så tänker jag ganska snabbt på att försöka skapa ett bra scenario där båda parter är nöjda. Detta innebär att man inte ska missbruka vissa regler på servern för att vända och vrida på ett scenario till sin egen vinning, ett exempel kan vara att man bara försöker hitta fel hos motpartern och skriver en massa i OOC att dem gör fel och hit och dit för att man själv ska få som man vill. Det är väldigt vidrigt beteende om du frågar mig. Jag vill ha scenarion där båda parter är nöjda utan att någon RPar för sin egen vinning.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja och det va dumt. Jag ville spla barn så jag gjorde så att min röst blev ljusare och det var dumt

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Visa alltid respekt mot andra medlemmar. Undvik kränkande eller nedvärderande kommentarer.Bidra till servern och communityt utifrån din egen förmåga och verka alltid för att förbättra det.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja att jag ser fram emot om rp och delta i många händelser och andra saker!

Senast ändrad:
Hej
Utveckla
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Och fixa gärna så du heter samma på discord och steam
MVH

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka