Nekad Oskar897 | Medlem ansökning (Kerstin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oskar897

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? Oskar979

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Okej. Min Karaktär kommer att heta Mohamed Johanson. Mohamed han har bott i Sverige i en liten stad när Stockholm hela sitt li han trivdes väldigt bra dr men alla hans vänner flyttade till Unive staden så då Valde Mohamed att också testa Unive staden för han vänner har pratat väldigt mycket gott om den. Mohamed han har skött de bra i skolan och så men han hade några kriminella vänner som han var med mycket efter skolan också han brukade inte göra något kriminellt men en dag så fick han ett uppdrag att göra som var att bränna en moppe så fick han 7500kr av hans vänner han gjorde de för han behövde pengarna. Han vart inte tagen för att han gjorde det för han gjorde det snabbt och smidigt. Men sen så gjorde Mohamed mer och mer kriminella saker för mer och mer pengar men en dag så skulle han kidnappa en av medlemmarna som hans vänner gäng har krig emot så skulle han få 200000kr han gjorde det men när han skulle göra det så vart han stannad av polisen på vägen dit för att han körde för fort då så sökte do m igenom bilen och dom hittade vapen som han skulle använda för att kidnappa han så då fick han åka in i 2 år för grovt vapen brott sen när han kom ut så fortsatte han med kriminaliteten. DÅ han gick med i hans kompisars gäng och blev ganska så högt uppsatt och han kännande mycket med pengar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög och erfaren Rp nivå så kan jag samt lära känna staffs och andra spelare på Unive. Jag kommer också göra sköna scenarion med en hög Rp nivå så det inte blir något lall. Jag kommer också skriva /report om det är någon som gör något regelbrott eller något dom inte ska göra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du inte bara ska spela för makt och pengar utan också tänka på andra spelare som kör på servern så att får det så kul som möjligt så du inte bara åker runt och rånar alla som du ser för att ljust du vill ha pengar/makt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. Rdm att du dödar någon utan anledning Vdm att du dödar någon med hjälp av ett fordon. Power Gamming att du inte Rpar på skador. Fear Rp att du inte värnar om ditt liv. Suntförnuft är en av dom största reglerna som betyder att du ska rpa som et vore i verkligheten. Cop bait som betyder att du försöker få polisens uppmärksamhet. Sen Social Rp som betyder att du ska prata istället för att skjuta direkt om någon t.e.x tar över ditt område så ska du försöka prata med dom istället för att skjuta direkt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag ja har kört en liten del på swe wawe sen tog ja paus så har jag också kört på Centic men inget av de passade mig.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har testat mig fram på några andra servrar innan men inte tyckt att någon av dom andra Serverna e roliga så då tänkte ja ta de till en ny nivå med unive.

Nekad.
Anledning:
Skapat DC konto samma dag, spoofer!

Du får ansöka om 3 månader, lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka