Accepterad Oskar1337 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oskar1337

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198990939185/

Ditt Hex-ID: steam:11000013d6ed431

Vad är din discord tagg? kuppi69

Vem var det som bannade dig? Vet inte, det var flera år sedan

Bild på banmeddelande: image_2025-06-10_204223818.pngimage_2025-06-10_204504472.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Minns inte mycket i och med att det var så länge sedan, men har för mig att jag bröt mot någon regel när jag jobbade som mekaniker. Har för mig att jag gjorde fel men perma ban var väldigt hårt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som sagt minns jag inte helt i och med att det var så länge sedan. Jag tror att jag arbetade korrupt, alltså tog emot pengar svart när jag jobbade på mekonomen, vilket resulterade i en ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att bannen var felaktig, men jag tycker att straffet var för hårt. Permaban bara sådär var lite väl mycket enligt min åsikt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kanske att jag fick någon liten ban tidigare, men inget stort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, absolut. Det jag gjorde var jäkligt dumt och självklart kommer jag inte göra om något liknande om jag får en till chans att få spela på servern nu flera år senare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det skulle jag säga. Inte vara dum och bryta mot regler

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka