Nekad oskar.1 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Omar04

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199593315318/

Ditt Hex-ID: 110000161565bf6

Vad är din discord tagg? jlz11.

Vem var det som bannade dig? Toris

Bild på banmeddelande: B193A408-45B0-478D-A0F7-4863D2E3D70F[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde fel och inte skött mig och inte följa den reglerna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo det var så jag och min kusin har vi bestämt oss att öppna en server och så helt plötsligt har jag om min kusin spammat i United länkar till våra nya Discord och efter detta Jag gick in och drog ut pengar från kassan och skrev alla mina bilar och grejer jag har till en person som heter Morad askar in i spelet För att jag har tänkt att jag vill inte köra unive längre eller något sånt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte felaktig utan det är jag som har gjort fel och inte tänkt alls vad kommer att hända i framtiden jag är väldigt ledsen och fråga mig själv Varför har jag gjort så där och jag önskar av staff att jag får en sista chans för att bevisa er att det var inte meningen att förstöra eller göra något fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tidigare blivit avstängd för "Suntförnuft". Det var inte en felaktig ban och jag tycker det var en bra ban. Det som jag lärde mig av det var att läsa reglerna noggrant och att tänka logiskt i sitt rollspelande. Suntförnuft har verkligen hjälpt mig att förbättra rollspelandet. Även denna ban har hjälpt mig att tänka efter och jag lär mig mer om rollspelandet och era regler av denna ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle nog inte ha slagits på en allmän plats eller bara allmänt inte slagit tillbaka.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Såklart jag har lärt mig att man får absolut inte göra sånt även om man ska öppna en egen rama behöver inte gå förstöra eller göra någonting annat bara för att att man ska öppna en egen server Så jag ber om ursäkt för alla stafs som är i servern och ber om ursäkt och önskar att jag får en sista chans

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka