- Förbjuden
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? RTJ Räddningstjänsten
Vad heter du IRL? oscar
Vad heter du på discord? Peab-Åke#8435
Hur gammal är du? 15/08
Hur länge har du spelat på Unive? 4 månader men har varit medlem 2021 och 2022
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer att utveckla detta yrke med att när folk som vill komma hit och jobba så ska de bemötas av en chef som vet vad han håller på med och att det ej är någon lallig chef. Jag kommer att anställa folk som är kompetenta och vet vad de håller på med och se till att de ej är några lalliga typer. jag har mycket erfarenheter inom jobb som chef och jag känner att om jag blir chef här kommer det bli ett väldigt aktivt jobb som många är aktiva på då de kan behövas lite överallt och jobbet kommer ej att missa nån dag med aktivitet. Jag kommer även att se till då jag är borta och reser och annat att de är aktiva genom att lägga aktivitets koller och annat och sparkar de som ej är aktiva och de som är aktiva se till att de får upphöjning om de förtjänar det.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? har varit chef på: Trygg och Gripen och varit personal ansvarig på SC Styling
Hur ofta kommer du vara inne? Vardagar: 4-5 timmar
Lov/Helger: 8-9 timmar
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? oscar
Vad heter du på discord? Peab-Åke#8435
Hur gammal är du? 15/08
Hur länge har du spelat på Unive? 4 månader men har varit medlem 2021 och 2022
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer att utveckla detta yrke med att när folk som vill komma hit och jobba så ska de bemötas av en chef som vet vad han håller på med och att det ej är någon lallig chef. Jag kommer att anställa folk som är kompetenta och vet vad de håller på med och se till att de ej är några lalliga typer. jag har mycket erfarenheter inom jobb som chef och jag känner att om jag blir chef här kommer det bli ett väldigt aktivt jobb som många är aktiva på då de kan behövas lite överallt och jobbet kommer ej att missa nån dag med aktivitet. Jag kommer även att se till då jag är borta och reser och annat att de är aktiva genom att lägga aktivitets koller och annat och sparkar de som ej är aktiva och de som är aktiva se till att de får upphöjning om de förtjänar det.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? har varit chef på: Trygg och Gripen och varit personal ansvarig på SC Styling
Hur ofta kommer du vara inne? Vardagar: 4-5 timmar
Lov/Helger: 8-9 timmar
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja