Nekad osgar | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

osgar

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad heter du på discord? Thai Taxi#8435

Ange ditt födelsedatum 3 Mars 2023

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndagar till fredagar så sitter jag och spelar runt 2-3 timmar medans på helger eller lov så kan det vara mellan 5-12 timmar

Hur länge har du varit medlem på Unive? Lite mer än 1 månad men jag har varit medlem ett tag innan

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) här:FiveM® by Cfx.re 2023-05-14 00_06_08 (2).png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en server vakt har som uppgift att se till att spelarna på servern beter sig i scenarion men även utanför ett scenario och beter de sig inte enligt reglerna så ska de då antingen åka på en kick eller ban beroende på var de har gjort. Servervakt har också som uppgift att hjälpa staffs eller andra om det behövs. det kan även hjälpa till lite i discorden om någon har en fråga om något så kan de ju försöka hjälpa till. de har också som uppgift att se till att folk som inte kan reglerna men går runt och bryter reglerna så åker de på en kick eller ban men man kan även hjälpa dem med reglerna att t.ex hjälpa dem att hitta sidan där de finns.

Varför vill du bli servervakt på servern? Under de tiderna jag har spelat på servern så har jag märkt att det är ibland för mycket lall och annat vilket stör mig en hel del och därför vill jag se till att de scenarior jag hamnar i inte ska innehålla en massa lall men även se till om även om det inte är ett scenario att folk inte lallar. jag tar också till mig att också se till att åka runt och stå på vissa ställen som t.ex piren och se till att de som lallar eller bryter mot reglerna får konsekvenser och även se till att de nya spelarna som är seriösa som kommer till servern ser att detta är en server som det inte lallas på.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption: Detta kan vara att man ej bannar sina kompisar för att man ser att de lallar men eftersom att man känner de så vil man ej banna dem.

Abuse: Detta kan vara som servervakt att banna någon för skojs skull eller att inte kunna göra rätt saker med ban/kick. även också att man revivar sig själv mitt i en skottlossning.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top