Nekad Oscarljungdahl | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oscarljungdahl

Icke Medlem
Meddelanden
170
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? playa49 gl14

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter blanco playa och kommer från sverige och är uppvuxen i unive stdaen blanco har sen han var lite varit fasinerad av bilar och gillar importer väldigt mycket han har 2 stycken och han älskar och byta med andra för att det är roligt att va social och få bättre eller unika bilar blanco är en snäll person som inte gör brott och kommer satsa på att bli mekonomen och hjälpa folk med deras bilar blanco är inte så arg eller hettsande mot folk och är oftast ganska snäll och lysnnar på dom blancos mål är att få många bilar och bli chef på meko

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med roliga och utväcklade senarion som kommer va roliga för alla så att någon inte går därifrån och känner att det var ett tråkigt senario som bara gick ut på och vinna jag tycker inte man ska vilja vinna alla senarion och att meningen m,ed senarion och rp är att alla ska ha kul men vist någon måste vinna men det är ej något jag sattsa på inom rpn

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att båda partnerna i scenariot ska ha kul du ska inte bara spela för att vinna. låta andra vinna så att det blir ett bättre scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? fear rp är när man ej stanna eller tar upp händerna eller gör som den med vapnet säger vdm är när man andvänder sitt fordon som ett vapen suntförnuft är den viktigaste reglern och det är för att det är den som gör att rpn är rp och inte ovärklig man ska inte göra ovärkliga saker

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat på serven i många år från tid till tid

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad. Vänta 1 vecka efter godkänd p-ban överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka