Nekad Oscarlindskogtokt | Medlem ansökning[Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar lindskog tokt

Vad är ditt discord namn? lilyoungoscar1111

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Anton Nyström, 26 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, driven, eftertänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Anton nyström kommer från en mindre ort där han tidigt lärde sig att klara sig själv. Han har sett både bra och dåliga sidor av livet, vilket format honom till en person som värdesätter lojalitet och respekt. Nu vill han bygga upp något nytt i staden oavsett om det blir genom hederligt arbete eller mer gråzoner, beror helt på vilka vägar som öppnar sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är engagerad och gillar att skapa meningsfullt RP med både djup och variation. Jag spelar gärna på relationer, bygger karaktärer över tid och försöker alltid bidra till en trovärdig och levande värld. Jag har erfarenhet av olika typer av RP och spelar gärna på både med och motgångar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid spelar för att vinna, utan för att skapa ett bra RP. Ibland är det bästa man kan göra att låta sin karaktär förlora, bli lurad eller åka fast så länge det gör scenariot bättre för alla. Det handlar om att prioritera berättelsen och respektera andras RP.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har blivit bannad en gång för att använda tjänste vapen utanför tjänst och jobbade på securitas. Jag har lärt mig att följa reglerna annars kommer det konsekvenser och jag får inte mer spela på server i värsta fall. Jag var på trygghansa och det var en fight där och jag blandade in mig, senare så kom det en person och började slå mig så jag drog min taser som jag inte ens borde haft på mig från första början. Jag blev tagen av polisen och blev insatt i ett staff samtal, han sa att jag skulle bli perm bannad men jag gorde en ban överklagan och den blev godkänd så nu försöker jag starta ett helt nytt liv här inne på servern.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, cop bait, fear rp

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.
Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka