Nekad Oscar Hagberg | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oscar Hagberg

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisas Bilshop

Vad heter du IRL? Oscar

Vad heter du på discord? ogge#6626

Hur gammal är du? 17 år och 10 månader

Hur många timmar har du på Fivem? 30 timmar på just FiveM

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på Marja-Lisas eftersom jag anser att någon måste ta tag i det på riktigt. Jag märker att det är stängt hela tiden och dom söker ändå inte nya arbetare, riktigt oansvarsfullt tycker jag från min sida. Bilen är bland de viktigaste sakerna man behöver på denna server och folk frågar ständigt om dom kan öppna. Jag anser att jag har kunskaper och det rätta moraliska tänkandet för att styra upp företaget och anställa rätt personer. Jag tror inte det kommer va några sura miner mot Marja-Lisas något mer!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har aldrig varit chef tidigare, men någon gång måste va den första, right? Erfarenheter runt chef är andra jobb som man måste va driftiga för. Min morsa är chef på företag så man lär sig mycket om det från där.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Inge-Torkel Hagberg och föddes år 2000. Han som liten växte upp i en liten by i Nya Zeeland nära Queenstown. Allt gick bra i livet tills hans farsa gick bort hastigt och hans mamma valde att lämna livet själv hastigt, allt blev såklart tufft för honom och hans bror som va 3 år äldre va de enda han hade kvar. Eftersom båda va så unga så kunde dom inte ta hand om varann så dom åkte runt i olika fosterhem och det blev aldrig bra, dom splittrades tillslut på grund av staten och Inge-Torkel tappade hopp. Han var 11 år och hatade att bo hos fosterfamiljer så han sparade ihop alla veckopengar han fick till han tillslut hade råd att åka till Sverige. Att det just blev Sverige va eftersom han stötte på en turist som hette Alfred från Sverige som påminde om hans farsa. Alfred såg hur tufft Inge-Torkel hade och dom snackade mycket och allt ledde till att Inge-Torkel följde med till Sverige och idag är Alfred som en far till I-T. I-T fick en trygg uppväxt i Sverige och tog studenten glatt med alla men Alfred gick bort hastigt och I-T gick tillbaka mot gamla spår och har det svårt idag. Sen barnsben har Inge-Torkel alltid skateat och gör än idag, att han bodde så nära queenstown som han gjorde betyder även att han åkte mycket skidor, bägge karriärerna lever vidare under åren i Sverige. Med tanke på allt som hänt så har Inge-Torkel uppfostrat sig själv på ett sätt och är mycket driven för att lyckas i sitt liv och kunna inspirera andra att verkligen kämpa även fast det kan vara tufft.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag går sista året på gymnasiet så vi har mycket dötid och slutar oftast innan kl 14 varje dag. Så jag kommer troligtvis kunna vara inne ganska många timmar. Flexa från 14-23 varje dag. Helgerna är lediga så då kommer jag kunna va inne många timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut, att bli chef är inte det viktigaste. Klarar man det inte får man leta mer erfarenhet och komma tillbaka någon annan gång.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Det kan ni lita på!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka