Oscar Andersson
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198357360441/
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Andersson
Vad är ditt discord namn? Andersson#3287
Vad är ditt födelsedatum? 14 April 2001
Berätta om din karaktär. En äldre herre i sina bästa år som inte vet vad han vill jobba med men i denna staden är han ute efter att hitta sitt rätta jag! han är ren av sig och väldigt städad och är ute efter att göra staden till en bättre plats! drömjobb för honom just i tillfället är Q Park då han vill lappa fel parkerade bilar!
Varför ska just du bli whitelistad? Jag håller hårt på reglerna som är satta för denna servern och spelar alltid på gränserna för att få dom bästa scenariona! varit admin på andra servrar förut och även varit delägare så jag kan väldigt mycket om hur reglerna ska spelas och ser väldigt allvarligt på dom som gör fel från sig!
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Mycket spelare blir alltid roligare för att få ihop bättre scenarion och bättre scenarion blir bara roligare!
Hur hittade du Unive? Har folk som har pratat om eran server och varit sugen på att testa då suget har kommit tillbaka efter ett litet break!
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla min nya karaktär och ha allmänt rolig med folket som spelar på servern! även kommer jag göra mitt bästa för servern så det kommer bli roligare för all typ av support!
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Just nu spelar jag inte på någon annan server och ansöker därför till eran server !
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Andersson
Vad är ditt discord namn? Andersson#3287
Vad är ditt födelsedatum? 14 April 2001
Berätta om din karaktär. En äldre herre i sina bästa år som inte vet vad han vill jobba med men i denna staden är han ute efter att hitta sitt rätta jag! han är ren av sig och väldigt städad och är ute efter att göra staden till en bättre plats! drömjobb för honom just i tillfället är Q Park då han vill lappa fel parkerade bilar!
Varför ska just du bli whitelistad? Jag håller hårt på reglerna som är satta för denna servern och spelar alltid på gränserna för att få dom bästa scenariona! varit admin på andra servrar förut och även varit delägare så jag kan väldigt mycket om hur reglerna ska spelas och ser väldigt allvarligt på dom som gör fel från sig!
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Mycket spelare blir alltid roligare för att få ihop bättre scenarion och bättre scenarion blir bara roligare!
Hur hittade du Unive? Har folk som har pratat om eran server och varit sugen på att testa då suget har kommit tillbaka efter ett litet break!
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla min nya karaktär och ha allmänt rolig med folket som spelar på servern! även kommer jag göra mitt bästa för servern så det kommer bli roligare för all typ av support!
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Just nu spelar jag inte på någon annan server och ansöker därför till eran server !