Accepterad Orten Omar | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Orten Omar

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198994816446/

Ditt Hex-ID: steam:11000013da9fdbe

Vad är din discord tagg? eddan_beddan_bus

Vem var det som bannade dig? Vet inte tror de va när jag väntade på en kompis och jag och min kompis ståg där och testade massa animationer och då råkade jag skicka till min icke medlem kompis att han ska suga av mig och då råkade vi göra de inne på autoexpertenz<

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för vi råkade knulla på almänn plats sunt förnuft

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag väntar på min kompis han går i genom saker på autoexperten och sen kollar jag igenom synkade animationer gör lite high 5s och sånt sen tog jag ta suga av mig och jag ville bara testa hur de såg ut och de va inte medvetet att störa och min kompis svarade ja då gjorde vi det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De va jag som gjorde fel för de vad jag som tog fel synkad aminiation och de va inte bra av mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad i en timme för jag råkade hoppa på en mc de va inte menigen men jag lärde mig att inte hoppa på mc mer

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte gått in på just dessa animationer och bara stott ochväntat hela tiden

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte göra o lämpliga saker i almenheten detta kommer icke ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag ska inte tjata jag kommer bara ta de lungt och vänta

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka