Nekad Orrell | Medlem ansökning [DJ0RET]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Orrell

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198272255130/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor

Vad är ditt discord namn? Orrell#0503

Vad är ditt födelsedatum? 27 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bozze Berg och är 30 år gammal. Han är 186 cm lång .Han har jobbat nästan överallt så han är erfaren inom alla yrken. Men just nu är det kriminalitet som gäller för honom. Hans personlighet är väldigt speciell då han är väldigt lugn och lyssnar när han ska och pratar när han ska men när han blir arg... då jävlar kan det explodera. Han passar väldigt bra in som gängkriminell så om det finns gäng i staden är det ett stort plus för honom. Han har tidigare jobbat som bl.a Mäklare, Polis, Sjukvårdare, Taxi, Bennys, Mekonomen och Bilförsäljare men om det är något gäng han har fastnat för så är det Farmen. Mer om hur Bozze är som person, jo han är en sån som alltid ställer upp för sina kompisar och bröder. Han brukar spela kriminell med sina bröder som heter Alex och Frank. han har även en till bror som heter Billy som alla är ovänner med.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem hos er för att jag vill gärna RPa på denna servern, har hört mycket bra saker från servern och en vän till mig spelar här.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har sett och hört att det ska vara en rolig server och det är ju alltid kul att rollspela på bra servrar.

Hur hittade du Unive? Min vän tipsade samt twitch

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att alla jag spelar med ska ha minst lika kul som mig. Rollspel går inte ut på att vinna. Det är trots allt ett spel och det är viktigt att alla har roligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Har inte riktigt några mål då rollspelet får ta mig dit jag kommer.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka