Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198977923935
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar
Vad är ditt discord namn? ovm2021#2283
Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gustavo Oringa, född 1996 (25 år gammal). Han är född och uppfostrad här i Sverige i en mindre by med en svensk mamma och en utländsk pappa från Kongo (Afrika). Gustavo har haft en bra men även tuff uppväxt, hans pappa ville uppfostra honom på ett typiskt afrikanskt sätt och göra honom till en son hand kunde vara "stolt" över. Men Gustavos mamma ville inte ha något med den afrikanska kulturen och göra och därför blev det oftast bråk mellan Gustavos föräldrar. Han passade aldrig riktigt in eftersom han blev uppfostrad på två olika sätt samtidigt. Dock så hittade Gustavo en passion i livet där han trivdes, fordon. Han började vid en ganska ung ålder att trimma och köra mopeder och på grund av hans hårda arbete kunde han tjäna ihop nog med pengar för att köpa sin första motorcykel när han va 21. Sedan dess har han flyttat hemifrån till staden och spenderat sina timmar på att jobba (post nord) och på att fixa med motorcykeln. Just nu äger han en Kawasaki Ninja 2015 som han använder lagligt, kriminaliteten har aldrig lockat honom. Gustavos mål just nu är att få jobba med fordon på ställen som Merkonomen, Autoexperten och Vianor.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tar alltid mitt rp:ande seriöst och har lärt mig ganska mycket om rp genom att kolla på olika svenska streamers vilket fick mig att själv börja med rp. För att jag ska kunna utveckla både min karaktär, mitt rp:ande och hjälpa till med att utveckla unive som rp-server tror jag att medlemskap är en viktig sak för mig då jag verkligen skulle vara en del av Unive's Community. T.ex. skulle jag kunna utveckla min karaktär genom att börja jobba på Meko, Vianor eller Autoexperten som i sin tur skulle utveckla staden genom att arbetsmarknaden skulle växa vilket också skulle resultera i högre level av rp.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Den största faktorn som får mig att intresseras av just Unive är den höga leveln på rp, inte bara att folk har på voicechat utan att dem för vardagliga konversationer, visar stora karaktärer genom att verkligen gå in i sin roll och då visa speciella känslor eller humör som jag aldrig riktigt sett på andra servrar. En annan faktor är Communityt som är väldigt stort och bra, det finns bra och många staff som jag flertal gånger sett hjälpa unive spelare. Själva hemsidan är väldigt ordentlig gjord och verkligen inte något jag förväntade mig av en rp server. Det finns ett flertal streamers som streamers Unive vilket lyfter communiutyt genom att inspirera folk som mig att börja köra rp. Det finns även ordentligt med regler som gör unive väldigt verklighetstrogen som server och tack vare reglerna uppbehålls den höga nivån av rp. Eftersom Unive är en så populär server så möter man nästan alltid nytt folk och hamnar i nya situationer som hjälper att utveckla allas karaktärer.
Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att ha en vilja att börja spela rp och väl inne på fivem såg jag Unive högt upp på listan över servrar och kände att servern verkade bra på grund av dess popularitet.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Eftersom jag inte rp:at jättelänge så är mitt mål att samla så mycket erfarenhet som möjligt och även utveckla min karaktär så långt som möjligt. Jag vill lära känna nya människor och uppleva "vuxenlivet".
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill bygga upp min karaktär så mycket som möjligt så att jag påverkar servern och får ta del av saker man få i verkliga vuxenlivet. Jag vill utmana mig själv genom att pröva på olika livstilar som Unive erbjuder, t.ex. kriminell, mekaniker, sjukvårdare. Jag vill helt enkelt ta nästa steg och utmana min förmåga att rp:a och "fungera" som en vuxen människa.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej just nu spelar jag endast gta 5 rp på Unive.
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar
Vad är ditt discord namn? ovm2021#2283
Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gustavo Oringa, född 1996 (25 år gammal). Han är född och uppfostrad här i Sverige i en mindre by med en svensk mamma och en utländsk pappa från Kongo (Afrika). Gustavo har haft en bra men även tuff uppväxt, hans pappa ville uppfostra honom på ett typiskt afrikanskt sätt och göra honom till en son hand kunde vara "stolt" över. Men Gustavos mamma ville inte ha något med den afrikanska kulturen och göra och därför blev det oftast bråk mellan Gustavos föräldrar. Han passade aldrig riktigt in eftersom han blev uppfostrad på två olika sätt samtidigt. Dock så hittade Gustavo en passion i livet där han trivdes, fordon. Han började vid en ganska ung ålder att trimma och köra mopeder och på grund av hans hårda arbete kunde han tjäna ihop nog med pengar för att köpa sin första motorcykel när han va 21. Sedan dess har han flyttat hemifrån till staden och spenderat sina timmar på att jobba (post nord) och på att fixa med motorcykeln. Just nu äger han en Kawasaki Ninja 2015 som han använder lagligt, kriminaliteten har aldrig lockat honom. Gustavos mål just nu är att få jobba med fordon på ställen som Merkonomen, Autoexperten och Vianor.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tar alltid mitt rp:ande seriöst och har lärt mig ganska mycket om rp genom att kolla på olika svenska streamers vilket fick mig att själv börja med rp. För att jag ska kunna utveckla både min karaktär, mitt rp:ande och hjälpa till med att utveckla unive som rp-server tror jag att medlemskap är en viktig sak för mig då jag verkligen skulle vara en del av Unive's Community. T.ex. skulle jag kunna utveckla min karaktär genom att börja jobba på Meko, Vianor eller Autoexperten som i sin tur skulle utveckla staden genom att arbetsmarknaden skulle växa vilket också skulle resultera i högre level av rp.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Den största faktorn som får mig att intresseras av just Unive är den höga leveln på rp, inte bara att folk har på voicechat utan att dem för vardagliga konversationer, visar stora karaktärer genom att verkligen gå in i sin roll och då visa speciella känslor eller humör som jag aldrig riktigt sett på andra servrar. En annan faktor är Communityt som är väldigt stort och bra, det finns bra och många staff som jag flertal gånger sett hjälpa unive spelare. Själva hemsidan är väldigt ordentlig gjord och verkligen inte något jag förväntade mig av en rp server. Det finns ett flertal streamers som streamers Unive vilket lyfter communiutyt genom att inspirera folk som mig att börja köra rp. Det finns även ordentligt med regler som gör unive väldigt verklighetstrogen som server och tack vare reglerna uppbehålls den höga nivån av rp. Eftersom Unive är en så populär server så möter man nästan alltid nytt folk och hamnar i nya situationer som hjälper att utveckla allas karaktärer.
Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att ha en vilja att börja spela rp och väl inne på fivem såg jag Unive högt upp på listan över servrar och kände att servern verkade bra på grund av dess popularitet.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Eftersom jag inte rp:at jättelänge så är mitt mål att samla så mycket erfarenhet som möjligt och även utveckla min karaktär så långt som möjligt. Jag vill lära känna nya människor och uppleva "vuxenlivet".
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill bygga upp min karaktär så mycket som möjligt så att jag påverkar servern och får ta del av saker man få i verkliga vuxenlivet. Jag vill utmana mig själv genom att pröva på olika livstilar som Unive erbjuder, t.ex. kriminell, mekaniker, sjukvårdare. Jag vill helt enkelt ta nästa steg och utmana min förmåga att rp:a och "fungera" som en vuxen människa.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej just nu spelar jag endast gta 5 rp på Unive.