Nekad omarzantout | Chef-jobb ansökan [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yasin Karse

Icke Medlem
Meddelanden
619
Reaction score
44
Användarnamn: omarzantout

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? rikspolis chef

Vad heter du IRL? Omar

Hur gammal är du? 13 år gammal

Hur många timmar har du på Fivem? ungefär 700

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag vill fånga in alla skurkar och jag tycker att det är kul. Jag vill göra Multistaden till en seriösa poliser som kan och jag kommer vara jätte aktiv som polis chef. Om jag blir polis chef kommer jag bara ta in seriösa poliser inte en polis som lallar runt. Jag vill bli chef för att styra kåren för att jag är en seriös polis och gillar inte att lalla som polis. Jag har varit polis flera gånger och det har varit jätte kul att få åka o patrullera runt. Jag som polis kommer jag ta seriösa intervjuv som är lite svåra men jag vill se hur folk är som polis om de är bra poliser eller om de inte kan eller vet hur man gör som polis. Jag som rikspolischef kommer att vara jätte aktiv på både hemsidan där folk tar skrifliga och ingame. Jag gillar jobbet rikspolischef för att jag har flera tidigare erfarenheter och jag kommer att vara en seriös polis inte en som går runt och siktar teizer runt på folk för att det är failrp. Jag gillar att fånga in skurkar för att det är skönt för de andra som har blivit slagen av de. Jag vill försvara staden så bra jag bara kan satt det inte är terrorister. Jag vill bli polis chef för 1. Jag kan mycket regler som polis. 2. Jag vet hur man styr kåren. 3. Jag är alltid trevlig mot andra personer. 4. Jag blir aldrig irriterad. Jag är alltid trevlig mot folk även om de är duma mot mig men ibland om någon inte lyssnar på mig kan jag vara lite hård men såklart jag säger förlåt till han för att jag vill inte vara en dum polis chef. Jag vill vara en trevlig polis chef satt alla är också snälla. Jag vill ha snälla personer som polis och jag vill att poliserna ska känna sig trygga att jobbet är bra för att om det inte är det kommer jag snacka med han i en rum o fråga han vad som har hänt varför är du inte trygg om han säger det är någon som polis som är dum mot mig då kommer jag snacka med den andra personen om han säger nej jag har inte gjort det så kommer jag ge han sparken för att killen som inte känner sig trygg kan bara inte säga så från ingenstans.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har många tidigare erfarenheter jag har varit polis många gånger och det har gått jätte bra jag vet hur man gör som en chef.

Berskiv din karaktär? Han heter Anders Bergström och gillar att hjälpa folk men han har haft det lite svårt i livet. Han är 30 år gammal och gillar Saab det är hans favorit bil. Hans pappa hade en Saab men denna dagen så dog hans familj av terrorister. Han har ingen familj att leva med och han har haft det jätte svårt. Han har blivit mobbad i skolan det är därför han vill bli polis chef satt han kan försvara sig själv. Han har inte varit stark men han hade en bästa kompis som alltid hjälpte han och Anders fråga han hur kan du vara så stark? Sen svara Anders bästa kompis för att min pappa är polis han har lärt mig mycket hur man gör. Anders tänkte när han blir 30 kommer han att bli en polis chef och han kommer att kämpa och kämpa. Anders har haft det bra sen des fast när han tänker på sina föräldrar blir han jätte ledsen för att han har ingen att leva med.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att vara inne varje dag ungefär 6-7 timmar .

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? såklart jag ska. Jag kommer aldrig sluta multipvp.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej aldrig .

Har du läst våra Regler? såklart jag har.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka