- Meddelanden
- 619
- Reaction score
- 44
Användarnamn: omarzantout
Vad är ditt namn i verkligheten? omar
Vad är ditt födelsedatum? 27 Augusti 2007
Vad heter du på discord? omarzantout#0284
Mellan vilka tider kan du oftast spela? 4-6 timmar
Varför ska just du bli servervakt? för att jag kommer att få bort alla moddare. Jag kommer utveckla servern genom att vara aktiv och skriva i report att en kille dödar folk eller något. Jag kommer alltid vara aktiv för att jag vill få bort moddare osv. Jag ska alltid vara seriös som server vakt inte att jag ser någon slå någon och jag bara tittar på han. Jag vill få bort alla Moddare satt folk ska tycka att det är skönare att spela på servern
Varför vill du bli servervakt? För att jag är en jätte trevlig person och aldrig oseriös. Multistaden är en seriös server som man inte lallar på och som han inte rdm osv. Jag kommer hela tiden vara aktiv som jag var staff men jag blev deamotat för att jag gjorde fel.
Är du whitelistad på serven? ja såklart
Har du varit bannad på serven förut? ja
Spelar du på någon annan server för tillfället? aldrig multistaden är bäst
Vad är ditt namn i verkligheten? omar
Vad är ditt födelsedatum? 27 Augusti 2007
Vad heter du på discord? omarzantout#0284
Mellan vilka tider kan du oftast spela? 4-6 timmar
Varför ska just du bli servervakt? för att jag kommer att få bort alla moddare. Jag kommer utveckla servern genom att vara aktiv och skriva i report att en kille dödar folk eller något. Jag kommer alltid vara aktiv för att jag vill få bort moddare osv. Jag ska alltid vara seriös som server vakt inte att jag ser någon slå någon och jag bara tittar på han. Jag vill få bort alla Moddare satt folk ska tycka att det är skönare att spela på servern
Varför vill du bli servervakt? För att jag är en jätte trevlig person och aldrig oseriös. Multistaden är en seriös server som man inte lallar på och som han inte rdm osv. Jag kommer hela tiden vara aktiv som jag var staff men jag blev deamotat för att jag gjorde fel.
Är du whitelistad på serven? ja såklart
Har du varit bannad på serven förut? ja
Spelar du på någon annan server för tillfället? aldrig multistaden är bäst
Senast ändrad: