Dubbelpost Omar204 | Ban Överklagan [S4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Omar

Icke Medlem
Meddelanden
100
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199593315318/

Ditt Hex-ID: 11000015bdb2762

Vad är din discord tagg? xmz1.

Vem var det som bannade dig? wus

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hej det var så där att det var ett litet misstagsförstånd Jag vet inte om det räknas som missförstådd eller inte men det är inte alls mitt fel Jag önskar att ni förstår jag kommer förklara allt jag kan och jag har bevisat

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo det var så att jag har en kompis som har varit Unite och han hade fått Blacklist på grund av att han inte följer reglerna och inte sköter sig bra i servern Han heter only fire så det är så att han varit hos mig ikväll igår och jag skulle ner och köpa lite mat så han var hemma Min dator var avstängd men helt plötsligt när jag kommer tillbaka ser jag och min dator på gång Jag har inga password på min dator så han var det inne på unaiv och som jag har förstått att han drog ut pengar från kassar och håller på och skicka ut fakturor och sånt här och jag lovar jag vet inte Hur ska jag kunna förklara eller hur ska ni kunna lita på mig men det är inte alls jag och om ni vill jag har Hans discord om ni vill snacka med han själv eller Jag har hans Snap om ni vill ha eller jag kan hämta in han i discord om ni också vill men på min mamma Det är inte alls jag som har tagit ut pengar för att jag förstår att det står fel Och jag har varit i och när vi ett år så att jag vet att det här är för fel och jag önskar att ni förstår mig för att jag ville att det ska inte hända så här och jag har precis från några dagar har jag köpt min krimroll och inte bara för det att jag förstår att det är mitt eget ansvar men ändå Alltså jag kan inte göra någonting än att förklara Han var hos mig hemma och så han håller på att spela och så jag har bråkat när han och jag har det hände massa med saker jag önskar verkligen att ni förstår mig om ni ville ha hans namn på discord kan jag hämta om ni vill ha Hans Snap kan jag hämta om ni vill ha hans nummer Kan jag ha g men på min mamma det inte jag som håller på att ta ut pengar och sånt här Jag önskar att ni förstår mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ett missförstånd och egentligen är det mitt ansvar men jag var inte hemma Jag önskar att ni förstår mig snälla

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mina tidigare band var det lite små alltså inte stora saker som händer utan saker som jag inte visste om Och nej förut så att jag blev bannat på det Men nu vet jag vad är det som är rätt och vad är det som är fel

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte faktiskt det ni gjorde ni gjorde helt rätt men jag svär på allt att det var inte jag Det är min j**** skitkompis som jag hade hos mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har på min mamma jag kommer aldrig låta min dator och öppen Jag har lagt precis en password och så jag vet inte vad ska jag kunna göra för att kunna bevisa att det inte Jag alls Men jag önskar att ni förstår mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka