Nekad Olson | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olson

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad är ditt discord namn? __olson__

Vad är ditt födelsedatum? 4 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mohammed tahini han är 22 år gammal. Han gillar att bilar och är mycket motorintersserad. Han var bra på matte när han gick i skolan. När han skulle börja i gumnasiet så gick det bra tills han skulle börja 2an. Han började hänga med fel folk och började att med små steg dras in till den kriminella världen. Det började smått med att hålla svartapengar hemma hos sig för sina vänner. Men snart så skulle det börja påriktigt. Han började att ta och sälja droger. Han började att råna folk och mycket annat. Han började att må riktigt dåligt och ville lämna den kriminella världen. Han blev psykist sjuk och blev väldigt deprimerad. Han började att ta mer och mer droger tills han tillslut blev inlagd på psyket. Och nu kommer han att göra en stor comeback.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mycket bra social rp och rolig rp. Jag kan även bidra med inte bara kriminell rp utan också jobba på olika ställen och mycket annat.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte behöver vinna ett scenario varje gång men även ha kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM man får inte använda sitt fordon som ett vapen. RDM Man får inte döda någon utan anledning. Powergaming 2 Man få inte rpa dör makt och pengar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har varit på många olika serverar och jag är erfaren med de flrsta jobben man kan. Jag har tex jobbat som Polis sjukvåradre bilfirman taxi och mycket annat.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag hittade unive genom en kompis men jag visste att den fanns men det var han som gjorde att jag började spela på den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka