Nekad oloolo08#6262 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oliver233

Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? qpark chef

Vad heter du IRL? Oliver

Vad heter du på discord? oloolo08#6262

Hur gammal är du? Jga är 13 år gammal.

Hur många timmar har du på Fivem? Jag har 615 timmar på fivem.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag kommer bidra med en seriös och bra rp. Min karaktär heter Johan Larsson och han är en pratglad kille som gillar att allt ska vara intill perfekt. Johan drömjobb är att bli chef för qpark. För han tycker det är viktig att parkera rätt så inte fara uppstår i samhället och han tycker det behövs för han har sätt många parkerat fel. Det är stop på det nu. Vill också underlätta för polisen och samhället med bilar som är felparkerade.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit qpark chef i andra städer och där tog jag mitt ansvar och lappade så många bilar som möjligt jag gjorde mitt jobb och det vet jag hur man gör. När man jobbar som qpark.

Berskiv din karaktär? Min Karaktär heter Johan Larsson när Johan föddes så var inte hans mamma närvarande i bilden. Johans pappa har hjälp Johan och när han mycket om livet. Johans pappa jobba 3 jobb det var busschaufför, sopgubbe och hjälpte till i andras hem. Johan är en lugnt kille han e prat glad hela tiden och gör jämt sitt bästa för allmänheten. Johan har haft det tufft när han var liten hans mamma dog och pappan hade inte mycket ekonomi. Johans pappa bor kvar i deras gamla stad för han har skulder där. Johan vill tjäna pengar och ha ett bra jobb så han kan försörja sin pappa med pengarna så han får ett lyckligt liv.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne mycket. Kommer vara jätte aktiv och göra mitt bästa för att det ska bli en ännu bättre server.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej spelar bara unive.

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka