Nekad oloolo08#6262 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oliver233

Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sjukvårds chef

Vad heter du IRL? Oliver

Vad heter du på discord? oloolo08#6262

Hur gammal är du? jag är 13 år gammal.

Hur många timmar har du på Fivem? Jag har 600 timmar på fivem.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill ha chef jobbet för att jag älskar att hjälpa folk och rädda liv och inom det yrket så får man också uppleva mycket spännande saker jag kommer också att göra sjukvårdrar yrket till en mycket högre nivå och göra arbetsplatsen till en bättre plats mitt mål är att alla patienter och personal ska må bra.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit sjukvårdarchef i andra städer och jag har många utbildningar inom yrket som att tex HLR utbildning och helikopter utbildning och mycket mer jag vet hur man räddar liv.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Johan Larsson. Han är en medelåldersman som är uppvuxen i Göteborg men flyttade till Unive när han var 30 . Han är förtillfället skild ensamstående förälder med två barn som går i skolan. På fritiden brukar Johan spendera tid med sina barn och hänga med sina vänner och kolla fotboll. Johans föräldrar Annette och Gunnar hälsar på så ofta dom kan och på sommarn brukar alla träffas på deras sommarställe I Göteborg.

Johan har tidigare jobbat inom Securitas och på senaste tid på taxi som erfaren. Nu har han börjat inrikta sig inom sjukvården där han har arbetat inom äldreomsorgen. På grund av en tidigare arbetsskada så är Johans högeraxel lite skadad då han när som polis tacklade en kriminell och blev skadad. Johans ex fru, Katarina kan hälsa på ibland när hon ska lämna barnen exempelvis. Dom är fortfarande bra kompisar fastän dom är skilda.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att vara inne dagligen olika tider men mest på helgen jag hoppas det blir bra.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja unive är världens bästa server.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej bara Unive.

Har du läst våra Regler? Japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka