Accepterad Olof | Whitelist ansökning [Ruzzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olof.

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
17
Användarnamn: Olof

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198357903696/

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? Olof#2008

Vad är ditt födelsedatum? 14 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olof Olofsson. Han gillar att mecka med bilar och älskar att prata med människor. Han vill söka till polis men tror att det blir för svårt att hantera allt. Han vill också bli skådespelare men han är för nervös för att stå uppe på scen. Han älskar Securitas för att det är så sköna personer som är anställda där och han gillar att vara med dom.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer bidra med RPn på denna server så att alla vi på servern kan ha kul tillsammans.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag skulle vilja Ha jobb och kunna RPa och ha roligt. Jag vill bli whitelistad på denna server för att jag älskar den här serverns RP och alla goa människor på denna server.

Hur många timmar har du på FiveM? 180+

Hur hittade du Multistaden? Min kompis berättade att jag borde köra det och jag började spela.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej jag har aldrig blivit bannad på en annan server

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte någon

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka