Nekad Olof Palme | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed Habibi

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
8
Användarnamn: Olof Palme

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag skulle vilja ansöka som chef på Kartellen
Vad heter du IRL? Emil

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? Jag har 256 h på FiveM och dem mesta av dem timmarna är på Multistaden då det var den första servern jag typ hitta och jag tycker det är den bästa ockiså enligt mig.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill vara chef på just det jobbet eftersom jag har seriös rp, jag har erfarenhet inom chefs jobb då jag är just nu chef på autoexperten och har varit biträdande hos mekonomen. Jag har även massa kontakter som jag känner så mitt gäng kommer kunna få in vapen och sälja saker till vilket kommer göra gänget ett aktivt gäng. Jag vet även hur man gör och sånt för att ha kontroll över saker och göra bra beslut. Jag vet nästan alla regler och är alltid öppen för att lära mig om jag gör fel. Jag vill även bli chef då jag är aktiv och är inte toxic så jag kommer inte bli sur om någon t.ex dödar mig eller mitt gäng men jag kommer också kunna ta stora beslut och starta gäng krig om det verkligen skulle behövas men kommer inte göra det bara för att ha roligt och för att förstöra för människor.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har erfarenheter inom jobbet då jag gjort många deals med olika gäng, känner många olika gäng och kriminella. Vet även vart Pablo är och vet hur man får in vapen. Har även rånat några som kaxat mot mig då och då och rånat några butiker. (när jag var ur tjänst då)

Berskiv din karaktär? Min karaktär är en kille som heter Olof Palme som är pigg och glad och tar alla med respekt. Han bryr sig inte om kön, färg eller hur du ser ut eller någonting och han älskar saker som handlar om bilar. Jag brukar gilla gå runt på bilträffar när dem väl sker och kolla på bilar som e feta och prata med folket. Jag gillar sport och sånt och e på gymmet väldigt ofta så jag e väldigt stark och snabb fall ifall något skulle hända i kanske någon deal eller något. Jag e en vältränad kille som inte e lat och verkligen jobbar för det jag gör och tar hand om dom jag gillar och har nära mig så bra jag kan och med respekt vilket skulle få dem i mitt gäng att vilja jobba för mig mycket mer och gilla mig. Jag har många kriminella kontakter som jag känner men är även bra vän med polisen och dem så jag inte ska få dem efter mig så enkelt. Jag känner nästan också folk från alla olika gäng vilket skulle göra att jag kan bredda ut mig till många gäng för samarbeten och annat så mitt gäng kan bli ett populärt och fruktat gäng som man vet om att inte bråka med för att man då kommer hamna i massa skit

Hur ofta kommer du vara inne? Jag e inne nästan varje dag i staden så mycket jag kan men sen vet man ju aldrig om man ska iväg eller något sånt nån dag och då skulle jag alltid göra redo allt inför dem dagarna så att dem i gänget fortfarande kan jobba på.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jaja såklart jag skulle då jag älskar servern och redan har det bra med mitt nuvarande jobb bara de att jag börjar bli utråkad och vill testa något annat.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Jag spelar inte på någon annan server för tillfället utan bara Multistaden då det är den bästa staden enligt mi. #FuckNorthLions :)

Har du läst våra Regler? Ja, flera gånger för att jag ska göra så lite fel som möjligt och jag lyssnade även på hela erver mötet och lyssnar på vad dem sa där med.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka