Accepterad Olof Andersson | Ban överklagan [Zaki]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olof Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
397
Reaction score
32
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198814132715/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: JonssonLeo

Vad är din discord tagg? Leo Jonsson#9605

Vem var det som bannade dig? Niklas

Hur lång tid var din ban? 9 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? meta gaming occ in game

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag sa blå appen villket är meta som är mitt fel sa fel mena komradion men de är mitt fel sen så sa jag jag vet vad du heter ingame villket är occ ingame så de här är en helt korräkt ban!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kolla jag var chef på mekonomen nån skrev i twt kom mekonomen chefen då åker jag dit skulle ta en intervju och sen blir de hätsigt och för en grabb som jobbade hos mig hade riktagt en ak 47 mot han som jag skulle ta intervju med såklart jag vill va en bra chef blir arg och skäller ut han se så blev de fel ord !

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag skulle säga niklas gjorde helt rätt de var mitt fel att jag sa dom sakerna så dom får ju ba jag stå för!

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nope

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skulle säga kanske ba sparka killen som hade riktagt ak 47 mot den killen som jag skulle tagit intervju med isället för att bråka.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Såklart att ta den enkla vägen för den svåra vägen de jag menar med de är ett liksom som denna sitvation att ba sparka grabben som hade riktiktagt ak47 mot den grabben jag skulle ta intervju med istället för bråka!

Har du läst våra regler? Ja

Tänk på att du som spelare ska ha läst serverns regler innan du spelar. :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka