Accepterad Olli | Whitelist ansökning Gassen

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olli

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198882154374

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver andreasson

Vad är ditt discord namn? Olli#8063

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Jag är en kille som har en tjej och två barn. Min dröm är att jobba på autoexperten för att jag har väldigt svårt att försörja min familj. På min fritid gillar jag att sporta men också att laga mat!

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad eftersom att jag är en kille med mycket erfarenhet. Jag kommer också bjuda på många rp scener eftersom att jag tycker det är väldigt kul!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För detta e en server som jag tycker om att spela väldigt mycket och den enda jag spelar på för tillfället!

Hur hittade du Multistaden? Jag är svensk och då kom den upp på rekommenderat och mina kompisar har tipsat om den. Då tänkte jag att jag kunde rösta och jag fastnade direkt!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att alla ska ha kul och att man ska göra så gott man kan när man rp eftersom det blir mycket roligare.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar bara på multistaden!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka