Accepterad ollevier | Medlem ansökning [EDRIS.33339

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ollevier

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? heyholetsgo1

Vad är ditt födelsedatum? 12 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Sölve är en robust och jovialisk individ i världen . Han är känd för sitt ständiga leende och sitt kärleksfulla förhållande till öl och bilar. Med sitt grova skägg och slitna jeans ser han ut som en sann mekaniker. Sölve är en mästare på att mecka på bilar och har ett garage fullt av projekt som han ständigt arbetar på. Han har en unik förmåga att få gamla fordon att springa som om de vore nya, När han inte är under huven på en bil hittar du Sölve med en öl i handen på sitt favoritlokala krog.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hjälpa till med rollspelsimprovisation genom att reagera på spelares handlingar och dialog och ge realistiska svar från andra karaktärer eller miljön, sen ska jag hjälpa folk som behöver med vad som helst som jag kan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett rollspelsscenario, ofta förkortat som shoot and loot spelare eller folk som spelar för att göra de tråkigare för de andra men roligt för sig själv. Sen ska man ha öppenhet med din motspelare så att båda parter har en positiv och givande RP-upplevelse.

Hur hittade du Unive? Genom min Brorsa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka